/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
En lille historie
Fra : Octon
Vist : 1461 gange
50 point
Dato : 21-12-07 12:47

Har gået og tænkt lidt over en historie en af mine venner fortalte mig om hans forhold, og ville gerne høre fra damer så som mænd hvordan de ville gøre i den her historie.

Points går til den der kommer med det beste inlæg eller tilægsprivat historie.

Status for forhold:
De har været sammen i 9 månder, hun er 20 han er 22, ingen splid har været forelsket siden dag 1 og snakker godt sammen og alt er næsten som det skal være.

Det hele går ud på deres sex liv "HAHA kunne det være andet" men det er mere den lille ting der bliver til den store.

De har begge god sex og nyder det sammen, Men der er nogle små ting der iretere ham som når hun har sit måndelige "røde helved" så sætter hun ham i "karentæne" vis hun skal lide skal han lide og vis han er heldig ryger der en lille spiller af men det lød på ham som om han skulle tigge om det.

En anden ting er hun vil ikke give blowjob hendes grund er hun ikke kan lide det selv om han gør alt for at den skal være ren og "pæn" hun siger tanken frastøder hende, han har ikke noget mod at gå ned på hende og han kan virkelig godt lide at få blowjob.
De prøvede at snakke om det men stemmning bliver dyster og de små hakker lidt på hinnaden fordi der kan ikke komme en løsning på det, til sidste efter det her har stået på i 7 månder gider manden ikke håbe og vente og giver op og fortæller hende at han smider tanken væk med blowjobs og de ikke skal snakke om det mere, fordi han vælger deres forhold og vil ikke ødelægge det ved at de skal blive ved med at snakke om det.

Men spørgsmålet er så, er det her i orden ?
At han skal smide noget væk han holder så meget af bare for at gøre hende glad, den mand vil nu vide at resten af deres forhold vil han aldrig mere vil få et blowjob en lille ting som betyder noget for ham.

Mvh
Octon

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-07 12:58

Det er da ret enkelt octon. Hvad holder han met af... hende eller et blowjob.

I øvrigt synes jeg han er en idiot. Når hun har sin menstruation og ikke har lyst til sex under nogen omstændigheder, så gælder det osse en spiller og et blowjob. Begge dele er jo ret sexuelt orienterede handlinger. Det er fandme utroligt som nogle mænd ikke fatter en skid.... de har ikke andet end deres egen sex og deres lille tissemand mellem ørerne

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 21-12-07 13:00

Endelig en mand der fatter det.. hurra for klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 13:04

Helt ærligt.... hvad fanden er det der er så svært at forstå.... sex er da noget man har sammen, og har man det ikke sammen, så har men det alene. Og så skrub dog på loftet og ryk den i stykker.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 13:17

Jeg er sikker på at enhver mand fatter, at hvis han var kæreste med en bulemiker (se bort fra alt andet vedr. bulemi) ville finde det komplet bizart og dybt gonat, hvis hun tiggede og forlangte at han fordi hun overåd og brækkede sig at han skulle have lyst til det samme, eller bare gøre det for hendes skyld. Jeg tror han ville løbe skrignde væk.

Måske en grotesk metafor, men det er lige sindsyge krav / ønsker.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 21-12-07 13:19

Hmm det er svært.

Jeg tror helt ærligt, de skal forlade deres forhold.

Hvis der er ting hun ikke vil være med til, bliver det ikke anderledes, og han bliver aldrig 100% tilfreds. (jeg mener dog ikke at kvinden har skylden, de passer "bare" ikke sammen, rent seksuelt)
Nogen har de ene lyster, andre de andre lyster, seksuelt, og er man ikke nogenlunde enige om disse, er 1000 andre ting man aldrig bliver enige om.

Jeg mener at det er bedst at stoppe nu, og finde en mere "rigtigt" partner, hvor begge kan være tilfredse, desværre.

MVH

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 13:43

Klumme kan jeg ikke lige få din alder kæreste status og dit køn, for i det du skriver er der noget der ikke hænger sammen, enten har du været gift i 15år og sex har ikke den samme betydning mere, ellers er du så gamle at sex ikke længer er nødvendigt.

Eller den sidste som jeg har svært ved at tro på så er du homosexual (de forstår kvinder) eller tve kønnet som vil lave dig til halv kvinde

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 21-12-07 13:47

hvis et forhold for den ene par udelukkende handler om sex, så blir det lynhurtigt en pest for den anden part at være der.. så kan der lynhurtigt findes 1000 undskyldninger for ikke at gå i seng på samme tid eller "jeg skal lige noget andet" hvis det er på andre tider af dagen.. Nu hører vi jo kun historein fra én side.. hankønnet åbenbart, og mænd kan jo gøre den mindste ting til et kæmpe problem..

Jeg kender godt det problem og det hele er løst ved skilsmisse.. det blev sgu for meget.. det er mangel på respekt for kvinden... hvornår fatter mænd at et nej er et nej???

Når man er i forhold hvor alt handler om sex, så begynder man ret hurtigt at kede sig, og hvis man oveni skal "tvinges" til at gøre ting som for én er direkte frastødende, så gider man jo ikke.. spændingen forsvinder ganske enkelt.... så hvis jeg var hende, ville jeg smutte... hellere i går end i dag...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 13:48

Jooo det kunne du såmænd godt få, men jeg føler ikke jeg har noget behov for at lægge de data frem for at berigtige min holdning. Sååå Octon...... believe it or not, det meste er et udtryk for sund fornuft og resten erfaring.

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 13:50

Hehe okay helt i orden, det var ikke for at tvile din besvarelse ville bare være spænde at vide hvad der lå bag den "fornuftige holdning"

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 13:55

Tilde
Nu kan jeg ikke lige give dig kvindens side, for det ville nok sætte lidt meget splid vis jeg spurgte hans kæreste

Citat
hvis et forhold for den ene par udelukkende handler om sex

Det er jo det, det handler ikke kun om sex, deres forhold er helt i orden og de hygger sig godt sammen både i seng og uden for, så det er jo ikke fordi han ikke tænker på andet.

Jeg ville mene at i et forhold at man kan give efter for hinadens lyster (Vis det ikke er sådan nogle sindsyge ting) men forskellige stillinger og et blowjob er jo ikke lige frem dødeligt på nogl måde det er en ganske normal ting, i skal jo også tænke på at det er jo ikke fordi han er ego, han gør jo også ting for hende som han ikke har så meget lyst til men han gør det jo fordi han holder af hende, burde det ikke virke begge veje?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-12-07 13:58

Selv har det sådan, at oralsex hører sammen med det jeg opfatter som helt almindelig sex. Altså at sige nej til det er lige så trist som at sige nej til at kysse.

Vi har alle forskellige grænser, men nogle gange snes jeg det okay, at skubbe lidt til egne grænser. Jeg mener, mange kan lide spinat som voksne, hvilket de ikke spiste som børn. Hvis man ikke prøver noget af det man ikke helst vil, finder man aldrig ud af om ens smag har ændret sig.

Og hvem gider blive ved med at spise kødpølse med ansigter på?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 13:59

Octon.

Det hele handler jo bare om at gøre noget man ikke har lyst til, eller kræve noget af en anden som vedkommende ikke har lyst til.

Hvor sjovt er det lige, at have sex med en som ikke har lyst??
Hvor sjovt er det lige at bolle analt, hvis den anden ikke bryder sig om det??
Hvor sjovt er det lige at jage banditten ned i halsen på den anden, hvis vedkommende ikke bryder sig om det.... altsammen bare fordi "DU" har lyst til det.

Synes du ikke, på trods af alder, parstatus, seksuel orientering, at det er skrigende elementært at svare på??

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 21-12-07 14:01

Jeg mener, at det godt kan bære at se tiden an.
- Mennesker ændrer sig, og hvem ved hvem som ændrer sig. Jeg tror når der er gået en tid længere, så vil man rette sig ind efter hinanden, eller det modsatte. Og hvis forholdet bliver anstrengt, så siger det sig selv hvad man skal beslutte sig til.
Som sagt, min mening er stadig, at sexdriften er den stærkeste drift.

NB.: Hvis hun kan lide at blive slikket, må hun også sluge kamelen. Men det finder man ud af. Man giver og man tager.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 14:05

Citat
han gør jo også ting for hende som han ikke har så meget lyst til men han gør det jo fordi han holder af hende, burde det ikke virke begge veje?

NEJ det gør det altså ikke. Det er ikke et loppemarked, hvor man kan gøre en god handel, men skal drives af lyst. Og at man ikke dør af at give et blowjob, er jo komplet ligegyldigt, hvis partneren ikke kan li det, eller bare er imod det osse uden at have prøvet. At Creamy mener at man skal forsøge at overskride sine egne grænser lidt er helt rigtigt, men det skal være frivilligt og af lyst. Meeeen nu er hun altså ret nysgerrig LOOL

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 14:05

Så Klumme dit forslag til hvad de skulle gøre ville være, at han skulle acepter at det ikke bliver anderles og han må leve med det så længe forholdet står på?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 14:06

Citat
Hvis hun kan lide at blive slikket, må hun også sluge kamelen. Men det finder man ud af. Man giver og man tager.

Hold da kæft en gang bavl......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 14:07

Nu har jeg luftet min mening og holdning, men jeg gider ikke bruge tid på at overbevise nogen om noget, som burde være indlysende for enhver.

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 14:09

Citat
Det er ikke et loppemarked, hvor man kan gøre en god handel

Lige en tilføjelse til det anded jeg skrev.

Så nu skal de begge stoppe det de ikke har lyst til, så han skal bakke tilbage, og sige han ikke kan lide at gå ned på hende så det vil han heller ikke, og han gider heller ikke tage hende i doggy for det er han heller ikke helt vild med, det ville da ænde ud i noget hø, vis begge partnere kun gjorde hvad de ville og man ikke gjorde noget for hinaden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-12-07 14:10

Citat
Mennesker ændrer sig

Nemlig. Da jeg var 18-20 havde jeg bestemt ikke lyst til at overskride mine grænser. Et blowjob var lig med - føj, nej, adr, badr!

Men nu kunne jeg slet ikke forestille mig, at være foruden. Synes det er så hamrende frækt at se ham miste kontrollen pga noget, som JEG gør ved ham..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 14:11

Lige til octon.

Det er altså ikke en livsbetingelse at få blowjobs. Jeg har hørt om flere der har overlevet uden. Men mener man ikke at kunne leve uden, skal det jo bare øverst på prioritetslisten når partner udvælges.

Så jeg anbefaler ham at starte et nyt forhold sådan: "Hej skat.... hva så, er du til blowjobs eller spilder jeg tiden"?

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 14:11

Citat
Nu har jeg luftet min mening og holdning, men jeg gider ikke bruge tid på at overbevise nogen om noget, som burde være indlysende for enhver.

Det er jo vær person menning, du skal ikke overbevise, nu er det en debat med en masse holdninger. Keep it up, det er altid godt med lidt debat.

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 14:14

Citat
Så jeg anbefaler ham at starte et nyt forhold sådan: "Hej skat.... hva så, er du til blowjobs eller spilder jeg tiden"?

LOL

Tja han må jo nok stille sig selv det spørgsmål om han kan leve uden vis ikke må han finde en anden parter, bare lidt surt at skulle slutte noget over sådan en lille ting vis der ikke kan findes en mellem vej.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 14:16

Debat og debat...jaaaaeee, men er en debat ikke en måde at overbevise andre om, at det man mener er det rigtige? Det her er ikke en debat, men en opdeling i det ene hold og det andet hold, og det eneste vi får ud af det, er at vide hvor mange vi er på hvert hold. Jeg har ikke set en eneste der har ændret holdning til hverken den ene eller den anden side.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 14:18

Citat
at skulle slutte noget over sådan en lille ting

He He He Hvis det er sådan en lille ting, er det da netop nemt at undvære til fordel for et varmt givende forhold, hvor man ikke imod sin vilje overskrider grænser.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 21-12-07 14:18

nu er de jo ikke så gamle endnu..kan jeg se på dit indlæg...med tid kommer erfaring og andre lyster...da jeg var 20 ville jeg heller ikke den slags...ikke blowjob...idag ....nogengange....min ex elskede det, hvilken mand gør ikke det.....men jeg bryder mig nu ikke om smagen.....og det vidste han godt og respekterede det.....ved ikke om jeg nogensinde, selv i en voksen alder komme rtil at ku li det 100%....men det er nu alligevel ret frækt......respekt..det handler om respekt for hinandens lyster.....og erfaring.....
og når kvinder har mens. er det ikke alle der har lyst til sex, hverken den ene eller den anden vej....nogle har STOR lyst andre 0. nogle har større lyst ligefør mens.....andre ingen...
den fyr skal lære at forstå og respektere, ellers elsker han hende ikke nok......
.mj

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 14:18

Tjo vis du kigger lidt på mine svar så er de hoppet lidt mere over i din retning, så lidt er der sket.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 14:22

Hmmm måske Octon *SS* Det er godt nok. Det var en god snak / debat, men nu smuttede den fedtede frue ind, så sir jeg baj baj, eller ciao ciao, det er det eneste hun forstår efter 2 mdr. i Italien

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 21-12-07 14:26

3 mdr....

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 14:27

I lige måde Klumme, Baj Baj

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 14:29

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-07 15:13

Citat
bare lidt surt at skulle slutte noget over sådan en lille ting vis der ikke kan findes en mellem vej.

Det er jo tilsyneladende IKKE en "lille ting".....

Har hun kke lyst - har hun ikke lyst....

Kan han ikke acceptere dette må han gå (eller hun må)....

Hvori består problemet.....

ALLE ægteskaber (eller leve sammen skaber) er et kompromis.....

Visse ting er der så nogen der IKKE vil gå på kompromis med - og så er detr jo bare at stoppe hvis modparten ikke accepterer dette....

Og så er det fløjtende ligegyldigt om vi taler pille næse eller sluge kamelen.... - enten accepterer man hinandens synspunkter eller man gør ikke....

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-12-07 15:19

Holder nu meget at af ta i Loungen i Aalborg.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 16:01

Hvam tar du i loungen i Ålborg??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-12-07 16:54

Hov hov, her må Dansk sprognævn, nok lige blande sig:
Hedder ikke at ta i Loungen i Aalborg.
Men hedder:
Holder nu meget at blive taget i Loungen i Aalborg.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 16:56

BoB BoB Leikas er god nok, hvis det ellers er det hun gør.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 16:59

Hun er altså osse en værre een

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-12-07 18:30

Men som i skriver vil heller tages i Loungen i Aalborg. *GG*
Den er jeg bestemt frisk på.

Men også gerne den i KBH.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 19:27

Du er fandme så fræk LOOOL

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 21-12-07 21:06

Citat
ALLE ægteskaber (eller leve sammen skaber) er et kompromis.....

Hvor har du ret, Refi

Og Klumme har så mange go'e pointer, at jeg ikke gider lave citatbokse til dem alle.

For mit eget vedkommende er jeg heller ikke med på et blowjob, men som Refi skriver må man kunne kompromissere (er det overhovedet et rigtigt ord?). Min mand stiller sig tilfreds med at jeg slikker skaftet så langt nede, at jeg ikke får stads-der-smager-grimt i munden - de sjældne gange han får lyst til et blowjob, for som Nogen så rigtigt skriver:

Citat
Hvor sjovt er det lige, at have sex med en som ikke har lyst??
Hvor sjovt er det lige at bolle analt, hvis den anden ikke bryder sig om det??
Hvor sjovt er det lige at jage banditten ned i halsen på den anden, hvis vedkommende ikke bryder sig om det.... altsammen bare fordi "DU" har lyst til det.

Omvendt tænder jeg vildt på at blive slikket - men dér er så min mands grænse. Som kompromis sidder han på nettet og finder porno, hvor kvinden bliver slikket, som jeg kan muntre mig med.

Og vi holder kobberbryllup til februar, så noget må vi gøre rigtigt.

Alting behøver ikke være sort og hvidt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-07 02:49

Citat
Min mand stiller sig tilfreds med at jeg slikker skaftet så langt nede, at jeg ikke får stads-der-smager-grimt i munden - de sjældne gange han får lyst til et blowjob

Gud hvor romantisk.. (stads der smager grimt )

"søde mand, du ved jeg elsker dig, men dit "stads" smager altså af røven til - så du må stille dig tilfreds med lidt slikkeri neders ved penis skaftet""

"Helt i orden kone, jeg elsker også dig, men du dufter altså ikke ligefrem af blomstereng og honning, så jeg tager lige en klemme for næsen når jeg dykker - håber du forstår"?!

Forudsætningen for at oralsex skal fungere og være godt (for begge parter) - er at man VIRKELIG har lyst til at give/ modtage. For mig er oralsex mere intimt end samleje - og derfor vil det personligt miste enhver værdi for mig, hvis jeg får den mindste følelse af, at min partner ikke kan lide det han foretager sig, og da især hvis han gav udtryk for at jeg smager grimt ..

viser, at hun holder af ham og gerne vil gøre det for ham, og hun nyder det måske endda. intimitet og nærhed,

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-12-07 02:51

Hov, jeg blev ikke helt færdig, før indlægget røg afsted. Men never mind - min pointe er vist til at få øje på..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-07 08:01

Yes....jeg ser klart pointen, men nu overlader du heller ikke meget til selvforståelse. *SS*

Dog vil jeg til dette sige:
Citat
"søde mand, du ved jeg elsker dig, men dit "stads" smager altså af røven til

at du så er kommet for langt ned på skaftet, som du siger. Ja jeg vil faktisk mene, at skaftet er sluppet op, der hvor smagen af røv dukker op.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-12-07 11:40

Suk.

Citat
og derfor vil det personligt miste enhver værdi for mig, hvis jeg får den mindste følelse af, at min partner ikke kan lide det han foretager sig

Pointen var jo netop, creamygirl, at på "vores" måde overskrider ingen af os vores grænser. Derfor er vi fri for at spekulere over, hvad den anden mener.

Men jeg fjerner fluebenet her - kom i tanke om, hvorfor jeg ellers aldrig blander mig i denne genre: Hvad der virker så godt for mig, kan synes tåbeligt af andre.

Kommentar
Fra : Kit1986

Dato : 22-12-07 22:30

Kompromi.. Stavet forkert? Gg ... Mig og min kæreste har et lignende problem.. Han er til vild sex, jeg er til det ikke så vilde som han ka li.. Vi går på kompromi.. Eller.. det har vi lært.. Han truede med at skride i starten.. Sku nok ha ladet ham gå.. Blev.. :s ... Men.. det fungere vidst okey.. Men fuck det er nemmere bare at skride..

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 23-12-07 00:15

Får alt det sex jeg vil ha. Går nogle gange som en hel bagefter.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 23-12-07 02:39

hov...nu er det at grumme klumme krumsen, skal på banen igen og svine til...der e rsku en der er til vild sex......det e´r jo ikke lige klumsen kop te....hahaha.....grumme klumme krumsen, får den tit i numsen.....han er rent til grin....og skidehamrende hellig....
han ku ikke tåle jeg stillede et spørgsmål om andeledes sex den anden dag, men nu er han dælme igen så klog......på andres sexvaner at det er til at brække sig over.....har han noget sexliv selv.....tror det næppe...
josephine.....der er vild med sex...fræk sex , også "anderledes" sex.....men ikke alt...i hele verden går jeg med til.....
lad dog den unge pige være i fred og lad hende lære livet at kende...hun e rjo grøn og nybegynder.
mange bliver først kloge på sex når de er langt over 30....lad hende dog finde ud af det hen ad vejen istedet for at præsse...
de skide unge mænd der ikke fatter sagens kærne .....lær selv lidt af livet før i præsser på....det er vel ikke en pornoklub du er kæreste med...sex skal læres og det kan ta lang tid at lære det ordentligt...hvis man da kan sætte en grænse på hvornår der ikke er eller er ordentlig sex...vi er jo gudskelov så forskellige med hver sine behov og lyster...
accept , tillid og frem for alt respekt for hinandens grænser....
god jul til dem der hoolder den slags....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-12-07 02:41

Citat
Pointen var jo netop, creamygirl, at på "vores" måde overskrider ingen af os vores grænser. Derfor er vi fri for at spekulere over, hvad den anden mener.

Som jeg læser dit første indlæg, så vil I begge gerne modtage partnerens tunge, men frasiger jer selv at yde oralsex. Vil man kun nyde, men ikke yde til partneren, så er man hæmmet. Så enkelt er det faktisk..

Dine egne ord er:

Citat
Min mand stiller sig tilfreds med at jeg slikker skaftet så langt nede, at jeg ikke får stads-der-smager-grimt i munden

Og så må du sq meget pardon, at jeg stejler. Men i min bog, har oralsex med én der ytrer at jeg evt. skulle smage grimt INGEN VÆRDI..... Vedkommende kunne ligeså godt have sagt: "Creamy du er ulækker" - for det er netop hvad jeg ville føle ved en udmelding om, at mit "stads" smager grimt. Kan du ikke acceptere, at jeg har det sådan, og ligefrem må sukke og fjerne fluebenet til spørgsmålet - så bør du måske tage op til overvejelse, om du er "stærk" nok til at færdes på steder, hvor der sker meningsudvekslinger. Man risikerer jo, at støde på mennesker med anderledes holdninger end den/dem man selv er i besiddelse af..

Og nej, jeg går ikke på kompromis med mit sexliv. Inden jeg selv lærte at sætte pris på oralsex, da dyrkede jeg det IKKE. Heller ikke halvt. Jeg er ganske komprimisløs, når det kommer til intimitet og nærhed - og flytter ikke på mine grænser, før jeg er klar til det. Simple as that....

Godkendelse af svar
Fra : Octon

Dato : 27-12-07 13:42

Points går til Klumme for hans meget aktive inlæg under dette emne.