/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan man slet sine egen indlæg ?
Fra : Rodrigo
Vist : 414 gange
50 point
Dato : 13-02-03 19:43

Hej!
Kan man slet sine egen indlæg igen her inde`? eller er det helt umulige... Og kan man rette sit bruger navn ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-02-03 19:46

Kort og godt
nej til det alt det du spørger om
MVH Brian

Kommentar
Fra : Rodrigo

Dato : 13-02-03 19:48

jamen sikke noget lort

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-02-03 19:56

ja det kan man godt sige Rodrigo

Her er en email fra Kandu,der beskriver hvorfor en brugernavn ikke bare kan slettes.

Vi kan desværre ikke slette en person, da personens ID flyder rundt over alt i vores databaser. Vi kan sætte et flag der indikere at personen ikke er aktiv længere, men slette ham/hende det vil vi have svært ved, for hvor skulle personens spørgsmål/svar/tips....osv forvinde hen. Og hvad skulle der ske med alle de svar/kommentar som er skrevet af andre
til personens spørgsmål.
Med venlig hilsen
Søren Jensen
(Servicemedarbejder)

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-02-03 21:16

der findes board hvor man sagtens kan slette sine egne og andres indlæg - det kan man ( heldigvis ikke her ) - men kan da sagtens følge dig - jeg har tit selv haft stoooor lyst til, at slette noget man har skrevet herinde - men bordet fanger, det gælder om at tænke sig om inden man poster sine indlæg - men som sagt på andre boards er det muligt - først at sige noget, og så få det slettet - det er osse godt nok ...... naaaah egentlig ikk, vel !!

ang. din profil - ønsker du andet navn opretter du det bare og lader være med at logge på med Rodrigo profilen mere ( evt. sletter din mail under "Din profil" )
og så laver du bare alle de nye profiler du orker - og når der ikke er andet at stille op, må det jo være måden at gøre det på ......

Men hvorfor vil du slette noget og hvorfor ønsker du en anden profil ?
håber ikke det gør noget jeg spørger

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-02-03 05:26

HE HE Fnoller.

Den var go'

[citat]
der findes board hvor man sagtens kan slette sine egne og andres indlæg - det kan man ( heldigvis ikke her )
[/code}

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-02-03 07:36

Her på kandu fanger bordet - og det er faktisk et rigtig godt princip.

Kommentar
Fra : Rodrigo

Dato : 14-02-03 08:23

Det var ikke fordi jeg ville slet noget! som sådan Hvor længe står så de indlæg man skriver ???

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-02-03 10:15

de står der for evigt ( for evigt = lige så længe Kandu nu engang eksisterer )
det eneste der kan slettes er tips, og skulle nogen true andre i et indlæg, svine nogen til, komme med ulovligheder kan Kandu gøre sådan så vedkommende ike kan logge på mere - men det sker kun i tilfælde af lovovertrædelser.

- ellers bliver alt andet stående ........

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-02-03 19:48

Man kan slette sit indlæg hvis der ikke er nogen som har svaret

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-05-03 13:51

Hva så Rodrigo?? Skal du aldrig have lukket dit spørgsmål. Brian har vist svaret dig så klart, som det kan lade sig gøre.

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-05-03 14:21

Man kan KUN slette sine indlæg herinde hvis der INGEN svar kommer på dem - det så jeg en dag nemlig - at har man oprettet et spørgsmål og ingen reagerer får man mulighed for "at slette indlæg" men ellers ikke ....

Iøvrigt Ram, så er det vist meget almindeligt at der i 7 ud af 10 tilfælde ikke bliver reageret en dytfis fra spørgerens side ( og det er småirriterende ) men åbenbart proceduren.

Ikke for pointenes skyld , men et lille tak, eller "det var godt" - eller "det virkede" eller så noget .... næh nej.

Karina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-05-03 15:08

Hej Fnolle.

Jeg er bedøvende med disse points, dem skal Brian da ha (synes jeg), men hvis spørger synes spørgsmålet er besvaret tilfredsstillende, så er det jo bare at lukke.

Der var en dag én, der skrev til mig og takkede, som han, skrev det var en forglemmelse. Dedbio (Det er da bare i orden)

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-05-03 15:13

Ja OIR ( op i røven ) med point .... jeg synes bare et lille halvkvalt tak er på sin plads .... det er ikke møntet på nogen, blot en opfordring.... jeg sad i et par timer forleden og hjalp een, og fik ikke engang et KMIR ( kys mig i røven ) eller noget MEN det skal ikke afholde mig fra at hjælpe ( hvad brokker jeg mig så for )
Nå, men min mor har lært mig at det er pænt at takke når nogen hjælper, men sådan hænger verden bare ikke altid sammen ....
Og klart spørgeren her godt kunne komme med en respons.... KLART !!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-06-03 06:42

Brian har klokkerent besvaret dine sp.for 4 mdr. siden. Skulle du ikke se at få sp. lukket?

Ram

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 31-03-05 21:27

hej rodrico.
jeg syntes at du har fået svar nok ,så var det ikke en ide at
lukke ned.
herluf

Kommentar
Fra : kandit

Dato : 13-06-05 04:28

VHB rod og rigo; det blir' han da nødt til, når han ikk kan selv.Med medfølese til jer ildsjæle her . Beløningen er "pennys from heaven" vistnok en meget sød melodi. KR Kandit