/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvordan afinstalere Musicmatch
Fra : Fattig
Vist : 491 gange
200 point
Dato : 20-12-07 23:32

Jeg vil afinstalere Mit Musikprogram Musicmatch Jukebox.
Har forsøgt via tilføj/fjern programmer. Her får jeg en meddelelse der siger:
Setup.exe har fundet en fejl og afsluttes. eneste mulighed er LUK, og programmet bliver ikke fjernet.

Så har jeg været i søg for at slette. Her får jeg en besked om at der opstod en fejl under sletningen. "Det er ikke muligt at slette attributeinfo.dll . Adgang nægtet - Kontroler at disken ikke er uld eller skrivebeskyttet.
Den er skrivebeskyttet, men når jeg så fjerner fluebenet, siger anvend og ok, er det der stadigvæk når jeg vender tilbage efter at have forsøgt sletning af Musicmatch Jukebox mappen.
Hvad kan der mere forsøges.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-12-07 00:26

Hvor længe har du haft programmet i forhold til puteren eller har det været der fra starten??Hvad er dit styresystem ?? har du prøvet i fejlsikker tilstand.Hvoffor vil du af med det ???

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 11:46

http://www.docsdownloads.com/dr-delete-1.htm Prøv med dette program det kan fjerne alle filer, har selv haft samme fejl det er en pain når pcen siger man ikke kan, det har programmet dr. delete søger for at du kan slette hvad du vil.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 21-12-07 17:25

Sunowich

Jeg instalerede programmet for ca 5 mdr. siden, det er imidlertid blevet overtaget af yahoo der bruger et helt andet layout.
Jeg er gået over til et andet musikprogram og ønsker derfor at få slettet det tidligere, da det ofte laver forstyrelse og iøvrigt fylder på pcén.

Vil altså bare have det fjernet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-12-07 17:43

Jeg tænker at det måske er aktivt når du starter maskinen op og derfor ikke vil slettes da det jo så på en måde er i brug ligger det på procceslinien ved uret ?? hvis så skriv msconfig i kør så kommer et vindue frem hvor et af fanebladene hedder start der kan du fjerne flueben i det du ikke ønsker starter op med windows. Genstart og så skulle du ku slette det håber det er det der er problemet der sker ikke noget ved at fjerne flueben der. Du kan gå derind igen og aktiverer det du evt savner
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 22-12-07 00:11

Hej igen Sunowich eller andre.
Forsøgte dit råd med msconfig, fjernede flueben i mimboot, genstartede oforsøgte derefter at fjerne programmet i tilføj/fjern, desværre med samme negative resultat.

Nu skete der noget nyt under opstart.
En meddelelse der siger: Mimboot.exe komponenten blev ikke fundet.
Dette program kunne ikke starte, fordicoreDll. ikke blev fundet.
Problemet kan muligvis løses ved at installere programmet igen.

P.S. styresystemet er XP Home

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 22-12-07 00:23

Hmmm det ka jo så være at der mangler en fil i programmet som gør at det ikke kan afinstalleres så prøv dog at installerer det igen og så slette det derefter Du ved sikkert at nogle programmer man sletter kommer der såen et vindue op hvor der står noget om at filerne måske også bruges af andre programmer og om man vil slette alligevel måske er det sådan der er forsvundet en fil/fragment Men det er ren gæt fra min side nu
Hav en god nat morgendag hvor der så kun er 2 dage til ham der's fødsel
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 22-12-07 00:37

Programmet kan ikke geninstaleres længere. det hedder Musicmatch Jukebox, og er nu lukket ned.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-07 10:39

Nå ja men så ved jeg sku ikke mere og så er det jo egentlig heller ikke et større problem mere
Jeg går så ud af spørgsmålet nu.
Mvh sune

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 27-12-07 17:44

Tak for svaret Sunowich.