/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Acad "info vindue" pluselige er forsvund~
Fra : Rodrigo
Vist : 632 gange
50 point
Dato : 13-02-03 19:40

Hej!
Hvordan kan det være at min "info vindue" pluselige er forsvundet ? altså det "info vindue" som kommer frem når man klik'er på en streg. kan man tænde for den igen et sted ?

Og kan man ikke slå "Regen ALL" til hele tiden så man ikke behøver at trykke på den hver gang...

Acad2000

Accepteret svar
Fra : meiland

Modtaget 50 point
Dato : 14-02-03 08:07

Hej Rodrigo !

Klik på rullegardinet modify -> Properties så skulle du få vinduet frem igen.

Systemvariablen REGENMODE sættes til 1. Se nedenstående forklaring.

Controls automatic regeneration of the drawing.

0 Prevents automatic regeneration for commands such as DRAWORDER
1 Allows automatic regeneration for certain commands

/meiland

Kommentar
Fra : dorit

Dato : 14-02-03 09:24

Ved tryk på Ctr+1 skifter man mellem at vise og skjule Properties-vinduet.

Mvh Dorit

Godkendelse af svar
Fra : Rodrigo

Dato : 14-02-03 09:41

1000 tak for hjælpen det var jo let