/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS
Fra : RaB
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 13-02-03 18:51

hvorfor skriver den det her når jeg join wn server i counter strike : the server requires that you be validated through WON.net
Could not obtain won authentication....

Accepteret svar
Fra : clange

Modtaget 50 point
Dato : 13-02-03 21:54

Hej RaB
Jeg har det samme problem med mit CS..... jeg kan heller ik`kommer ind på en server... for at få det op at køre igen , gik jeg ind på siden WON.net (som den skrev i cs ) og der efter kommer du ind på en side hvor der er 2 filer du skal bare download begge 2... så installere dem,,,, og der efter kører dem ( du skal lige registere dig ) ik ´noget problem ... SÅ SKULLE DET VIRKE...
Mvh Clange

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 14-02-03 13:17

Tak for svaret clange.

Kommentar
Fra : clange

Dato : 14-02-03 16:25

ok

Kommentar
Fra : clange

Dato : 14-02-03 16:49

HER

Sådan fikser du WON-problemet (CS mod - Ikke Retail (måske)): Download http://www.kvv.dk/won.zip og udpak den i Halflife mappen! (den mappe som cstrike mappen ligger i) eller læg selve filen woncomm.lst i halflife/valve (erstat gammel)