/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Addons til forefox. Ad-Block
Fra : Jesper_wood
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 20-12-07 18:04

Hejsa,

Findes er en addon til forefix der også kan fjerne Flash på sider, og ikke kun billeder.

Kan ikke rigtigt finde det

Hvor mange er jer har reklamefilter på ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-12-07 18:06

- mener du Firefox?

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 20-12-07 18:07

Yes Firefox...

Hva fanden er forefox ???

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-12-07 18:10

- det er bro'ern til forefix...

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 20-12-07 18:11

JA NoScript

http://noscript.net/

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 20-12-07 18:14

Uh ser vanskelig ud. :-I

Noget lettere ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-12-07 18:16

IE

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 20-12-07 18:18

Vil ikke bruge IE !!!
Noget hø....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-12-07 18:22

- fint nok, det ser jo også ud til at du har tjek på det... God Jul.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 20-12-07 18:23

Citat
Uh ser vanskelig ud. :-I

Nej den er nem

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/722

Her kan du installer den fra så kommmer der en ikon nede i venstre hjørne hvor du kan vælge ja og nej til hvad der skal køre i firefox. på hver enkel sige du logger ind på.

Eller sagt på en anden måde du vælger hvad der må køre fra den på gældene side

Prøv den hvis du syntes den er for træls kan du bare fjerne den igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-07 02:18

Det er den samme tilføjelse i linker til og den er ikke spor vanskelig at bruge, nede i venstre hjørne af Firefox kommer der en ikon, ved at klikke på den kan du give tilladelse til sider du stoler på, eller nøjes med at give midlertidig tilladelse, der er mange sider der ikke virker helt optimale når du bruger NoScript, men så kan du give midlertidig tilladelse, for at kunne manøvre rundt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-07 02:19

Men først skal du lige bestemme dig til, om det er Forefox eller Forefix eller Firefox du vil bruge

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 100 point
Dato : 21-12-07 06:57

Hej jeg bruger denne tilføjrlse Flashblock 1.5.4. Kan hentes på nedenstående link.

http://flashblock.mozdev.org/installation1.html

Hent og installer. Genstart Firefox. Højreklik oppe på Navigationslinie og træk så ikonet på plads. Det virker upåklageligt hos mig.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 21-12-07 07:05

Glemte at sige at når du har sat ikonet op på navigationslinien så højreklikker du blot på flashet og og vælger så at du ikke ønsker at se det. Du kan også fortryde dit valg.

Her er et link til flere god tilføjelser til Firefox. Rul ned og vælg.

http://kimludvigsen.dk/libris/firefox/

God fornøjelse.

MVH chaufrat

Godkendelse af svar
Fra : Jesper_wood

Dato : 21-12-07 16:11

Tak for svaret chaufrat. Det virker bare, og let at bruge. Takker mange gange.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 21-12-07 16:55

Selv tak. Jeg er også MEGETglad for den tilføjelse. Godt vi kan hjælpe hinanden.

MVH chaufrat