/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hjælp til manual...
Fra : Zoooidberg
Vist : 1316 gange
115 point
Dato : 20-12-07 17:19

Hej.
Jeg vidste ikke hvor jeg ellers skulle putte dette spørgsmål :)
For et par år siden købte jeg et digitalt tænd/sluk ud, som ser omtrendt således ud (bortset fra at mit er blå- gennemsigtigt): http://tinyurl.com/3dnl3e
På min står der "Timer - X-tra" og model nummeret er 30CLD7004. Men tror nu det er samme manual...
Er der nogen der har en manual som lige kan scannes ind og mailes til mig?
Jeg krydser fingre :)
Andreas

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 20-12-07 17:21

Hvis du har den, så skriv et indlæg her - så sender jeg en privat besked til dig med min mailadresse.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 20-12-07 17:24

Forkert link

Error: Unable to find site's URL to redirect to.Please check that the URL entered is correct.

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 20-12-07 17:42
Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 125 point
Dato : 20-12-07 17:52
Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 20-12-07 18:02

Okay tak, jeg kan godt nok ikke lige finde det jeg er på jagt efter...

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 20-12-07 18:27

Det er jo nok lidt svær,men der er da kun 872 links at kigge på

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 20-12-07 19:24

Har du ikke fået en manual med da du købte uret???

hawaii7

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 20-12-07 23:03

Hehe ja.
Jo det gjorde jeg - men den er væk nu

Godkendelse af svar
Fra : Zoooidberg

Dato : 03-02-08 18:32

Tak for svaret jangchr. Jeg fandt aldrig manualen dog. Men lukker tråden alligevel :)