/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Get_video filer til dvd skive
Fra : funkarm
Vist : 606 gange
50 point
Dato : 20-12-07 17:16

Jeg ønsker at brænde get_video filer til en dvd skive,
således at jeg kan se den på min dvdafspiller til tv'et.
Jeg har prøvet Super men den kan ikke finde get_video filerne når jeg åbner den mappe de ligger i.
Derfor regner jeg ikke med den kan klare netop de filer eller...?
Ellers hvilket program kan det??

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 20-12-07 17:30

år man dowloader en video fra youtube.com henter man typisk en fil der hedder get_video.hvis der er såda en kan du coventer der her http://media-convert.com/ ,jeg tror ikke at den kan lave den om til,så du kan se den på dvd,men så kan det være at super kan(hvad så end det er)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-07 17:46
Kommentar
Fra : funkarm

Dato : 20-12-07 23:51

Rigtig godt svar refi , men da jeg allerede har en del get_video filer
var det mere et program til at lave disse filer om til avi eller lign.
som jeg så kan brænde på en skive, som jeg eftersøgte, hvis det findes.?
Alternativet med på ny at downloade disse filer håber jeg på at undgå.

Kommentar
Fra : funkarm

Dato : 21-12-07 00:27

Til jangchr, Super er dette :
http://www.videohelp.com/tools/SUPER_1

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 21-12-07 04:28

Super er super til at omdanne get_video filer, hvis du har problemer, så prøv at omdøbe filerne først, uanset hvilken navn du vælger, skal du afslutte navnet med .flv, husk: navnet (punktum)flv så er der ingen problemer. Jeg forstår ikke din bemærkning om at Super ikke kan finde filerne, er det når du klikker Add mulitmedia files at den ikke kan finde filerne ? Det løses sandsynligvis ved at du døber filerne til flv filer, ellers kan du åbne mappen du har filerne i og åbne Super, Super i den ene side af skærmen og mappen i den anden, der skal være lidt af Super synlig, når du har fil mappen ovenpå, så du kan trække over på den, derefter kan du venstre klikke på get_video filen og holde venstre tast nede mens du trækker filen ind på Super, træk bare hele puljen ind på Super på en gang, marker filerne ved at klikke på Rediger og på Marker alt, og klik så på en af de markede filer og træk over i Super, vælg format du vil gemme i og klik Encode (ActiveFiles) knappen, så kan du læne dig tilbage mens programmet tygger sig gennem puljen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-07 04:34

I fremtiden kan du, når du henter YouTube videoer, bruge dette lille fikse program: http://youtubedownload.altervista.org/ hent først videoen flyt så prikken ned i Convert video og vælg format du vil gemme i, fiks synes du ikke det ? med dette program har videoerne også det originale navn og ikke get_video som ingen kan huske hvad er

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-07 08:46

Korrekt som o.v.n skriver.....

Omdøb dem - konverter dem.....

Selve konverteringen er der flere programmer der kan klare - men Super som foreslået, er udmærket.....

Godkendelse af svar
Fra : funkarm

Dato : 22-12-07 10:09

Tak for svaret o.v.n..

Det var lige det jeg skulle gøre.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-07 11:37

Selv tak og en glædelig jul til dig