/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Exuviance, i DK hvor?
Fra : SjalaJonez
Vist : 4749 gange
200 point
Dato : 19-12-07 21:35

Hey kandu'er

Nu har jeg ledt og ledt efter Exuviance produkter til at rense huden med, jeg har også kigget på amerikanske hjemmesider med de kan ikke sende det til europa..
Er der nogle som ved hvor i landet jeg få fat i de produkter?

Mvh
SjalaJonez

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 21:39
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 21:42

http://www.cliniquesv.dk/exuviance.htm

Fra linket - en af mulighederne....

Kommentar
Fra : creamcheese

Dato : 20-12-07 07:36

Jeg køber disse produkter på Bornholm hos Nexø Hud og Fodpleje Klinik, tlf 5649 4901. Det kan være at Helle eller Louise ville sende en pakke til dig, hvis du nu ikke bor på vores ø.

Kommentar
Fra : Trilletulle

Dato : 21-12-07 00:36

Hejsa

Jeg har tidligere købt Exuviance-produkter hos;

Hudklinikken
Særkærparken 179
7500 Holstebro
Tlf.: 97 40 60 99

- Jeg ved ikke om hun stadig forhandler deres produkter, men det vil jeg tro. Hun var ihvertfald ekspert i deres produkter, da jeg var hos hende...

Kommentar
Fra : Trilletulle

Dato : 21-12-07 00:41

... eller prøv lige at tjekke denne hjemmeside, hvis ikke du har fundet den selv

http://www.exuviance.eu/da/kontakt.html

Kommentar
Fra : maj1970

Dato : 07-03-08 13:25

Jeg har nogle helt nye produkter som jeg gerne vil sælge da jeg har skiftet hudpleje mærke. Ikke fordi der er noget galt med exuviance, men fordi forandring fryder...

vh Maj