/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lukning af bruger
Fra : blank
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 19-12-07 21:19

Hej

Grundet pludselige og særlige omstændigheder har jeg valgt at lukke min profil - men vil gerne have nogle gode ideer til hvordan, idet jeg ikke ønsker at "smide" mine point ud i luften.

Hellere give dem til andre.

Nogle forslag til hvordan?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-12-07 21:21

points betyder intet i denne butik.
du kan lukke og slukke uden at tænke
på værdier

Kommentar
Fra : iah

Dato : 19-12-07 21:21

Du kan evt. "udlodde" dem i bunker af 500 stk. til dem der svarer på henvendelsen.

Det er da en mulighed der har været brugt før...

Glædelig jul og godt nytår

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 21:23

Yes - der er kun 1....

Lade være med at deltage - så stopper det hele af sig selv.....

Og du har ikke andre muligheder - profilen står til evig tid.....

Er du træt af mail på de spørgsmål du allerede deltager i - retter du blot mailadressen i din profil til en ikke-eksisterende - så ser du ALDRIG mere en mail fra Kandu....

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 19-12-07 21:24

Bliv du bare med dine point, man ved aldig hvornår man kan få brug for at stille spørgsmål

Du ønskes en glædelig jul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 21:24

Citat
idet jeg ikke ønsker at "smide" mine point ud i luften.

Og hvorfor ikke det ??????

Kommentar
Fra : blank

Dato : 19-12-07 21:32

refi - det er måske nemt for dig, at sige når du er een af dem der ligger i toppen og ikke tænker over hvad point betyder.

Kunne godt huske, da jeg startede at jeg måtte vente på at stille spørgsmål fordi jeg ganske enkelt ikke havde point nok.

Derfor tænkte jeg, at point måske kunne glæde nogle der "trængte"

Og Nordsted1 - som situationen er lige nu, kan jeg ganske enkelt ikke overskue at vende tilbage. Og skulle det ske, ja så kan jeg garanteret ikke huske password mv. - og så må jeg jo bare starte forfra. That´s life.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 21:36

NEJ - du kan IKKE glæde nogen - dine point kan IKKE bruges til at stille spørgsmål for

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 19-12-07 22:07

Slet kandu.dk fra faroritter/foretrukne og glem alt om dine point...og lad være med at tjekke ind. Du kan ikke lukke din profil, men hvorfor bekymre dig om at tømme kontoen...det er jo hamrende ligegyldigt og ingen har nogensomhelst glæde af latterlige viatuelle point der ingen reel anvendelse er for...

Ziggy99

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-12-07 22:09

Når du evt. 'udlodder' dine 'ledige points' i en tråd, så bliver de jo omdannet til 'superpoints' når du godkender et svar fra en bruger
Dette vil sige at 'den heldige' modtager af dine points, får dem som superpoints - og dem kan man ikke bruge til en sk** - og slet ikke til at stille spørgsmål med - så'rn er det bare og det er ikke til at ændre

Kan du have en rigtig god jul og et endnu bedre nytår!

Vh. Dorthe

Godkendelse af svar
Fra : blank

Dato : 19-12-07 22:15

Tak og glædelig jul