/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Nye Ide'er
Fra : ThomasG
Vist : 868 gange
300 point
Dato : 13-02-03 12:22

Hej Alle !!!!

Jeg er en fyr på 35 og jeg har en kone på samme alder.
Vi har et helt vildt godt sexliv sammen, vi kan godt lide at prøve noget nyt, men nu er vi ved at løbe tør for ide'er.......

Jeg ved min kone godt vil domineres "let", men ikke noget med pisk, mere noget med at blive bundet og gerne med blindfold. Der med ikke sagt at det skal være noget med dominans altid.

Det jeg søger er nogle nye ide'er til hvad vi kan lave sammen i sengen og ikke mindst ide'er til hvordan jeg kan overraske hende ( noget hun holder rigtigt meget af ).

Jeg ved godt dette spørgsmål måske er lidt svært ( derfor det høje antal point ), men hvad gør i når i er i seng sammen for at krydre sex livet lidt op ??????

ThomasG

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 13-02-03 14:35

Der er simpelthen lige så mange muligheder som der er mennesker i hele verden...

Du kan lave overraskelses-fiffet, hvor du forfører din kone SOM OM du var en elsker der IKKE var kendt af dig -- du kan lege lidt med rollespil -- der kan leges med 9½ uge tricket (isklump m.v.) -- Kama Sutra massage og bl.a. gensidig skrædderstilling ind mod hinanden hvor man i 15-25 minutter har tæt intensiv fysisk kontakt uden kys og/eller kønsdele i kontakt med hinanden for at gejle hinanden op.
Sex i det fri -- her til sommer, pludselig drejen ind på en rasteplads og vild sex på fronthjelmen -- smid børnene i biffen (hvis I har børn), og nyd 3-4 timer sammen HELT ALENE -- tag på weekendferie sammen (lej en kammerats sommerhus) og så videre..

Håber dette kunne bruges. Det var sådan ad disse veje man kunne tænke. Lav et Columbus-æg hvor I begge skriver hvad I kunne have lyst til på en lille hvid seddel I krøller sammen i en brødclips, og tag en clips når I får lyst til at prøve noget nyt..... Så får I da afveksling...

Held og lykke.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 13-02-03 14:36

Læs bogen Supersex af Tracey Cox......

Så vil jeg love dig for, at du får inspiration og nye ide'er du aldrig glemmer igen

/Philip
ps. taler af erfaring efter at have læst denne bog

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 13-02-03 14:37
Kommentar
Fra : emu_emi

Dato : 14-02-03 16:50

Der er mange måder man ka' få et spænende sex liv på! du kan bl.a. lade hende udføre hendes, inderste sex hemmelighed på dig, og omvendt! I kan også sætte jer ned en dag og se nogle porno film, og måske få noget nyt inspiriation fra dem!!

For at få lidt gang i kanen, en dejlig aften, er det altid en go ide at starte et sted: start med en hyggelig middag derhjemme, med stille musik, levende lys dejlig mad go rødvin! og så senere gå ind i soveværelset, hvor du har lagt røde rosenblade ud på senge, og så skal i begge to ligge alle de følser i som i over hovedet kan! så skal i nok få en rigtig god aften. efter sådan en aften, vil det sætte lidt mere gang i jeres sexliv!

MVH EMU!!!

Accepteret svar
Fra : evil_jew

Modtaget 300 point
Dato : 20-02-03 21:11

Min kæreste og jeg har lige bestil spillet erotic4you via jubii's erotikside. Vi så indslaget i go'aften danmark igår og fik lyst til at prøve det. Det kunne jo være det var en idé? Vi har desuden et andet sexspil. Det er købt via en sextilbehørsside til 120 kroner mener jeg. Det er meget sjovt og pirrende.
Ellers kunne i jo prøve at gå igennem de forskellige sexbutikker på nettet og finde noget frækt tøj eller kjoler... Ja eller legetøj/film. Der findes en hel bunke hjælpemidler til at give sexlivet et lille pift. Jeg bestilte en ekstra julegave til min kæreste via en side. Det var en net-agtig top der går i et med hofteholder og strømper (bundløse - naturligvis) samt en maske til at have for øjnene og en tube glidecreme. Jeg kan love dig for at lillejuleaften, da hun fik det, bestemt ikke var kedelig
Jeg håber du kunne bruge svaret.

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 21-02-03 14:51

plat svar