/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Destruktive bilspil? (PC)
Fra : Kasper_Hviid
Vist : 844 gange
333 point
Dato : 18-12-07 03:20

Jeg syntes bilspils-genren er lige lovligt domineret af realistiske, kør-om-kap-i-smarte-sportsvogne spil. Findes der nogle nyere bilspil der løfter arven efter Quarantine?

Spillet behøver ikke nødvendigvis inkludere våben ... spil med lidt anderledes køretøjer eller måske et scifi-miljø har også interesse. Alt der sådan bevæger sig lidt uden for det gængse.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 18-12-07 06:28

Twisted Metal er et forslag.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-12-07 08:00

Havde engang et hvor det var legetøjsbiler man kørte i ala Worms eller sådan noget men ka' ikke huske hvad det hed,men det var skideskægt og nonvoldeligt uden blod vold og ulykke

Mvh sune

Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-12-07 08:26

Hvad med Destruction Derby

Kommentar
Fra : mjbest

Dato : 18-12-07 11:36

*suk* det varmer helt om hjertet at der stadig er nogen der kan huske Quarantine :)
- Så har du vel også spillet Carmageddon?

Der findes så vidt jeg ved ikke spil i den genre mere, men Grand Theft Auto spillene kan også godt give den varme, rare følelse af at smadre ind i folk med sin bil..

/ MJ

Kommentar
Fra : KilroyK

Dato : 24-12-07 22:02

Hvad med Trackmania Nations?

Det er gratis.

http://www.trackmanianations.com/indexUk.php

Accepteret svar
Fra : DeZZa

Modtaget 333 point
Dato : 11-01-08 19:18

Jeg elsker Carmageddon 2 og Carmageddon, det er det lækreste .. Ellers er der Interstate 76 de er begge klassiske men totalt fede ..

Godkendelse af svar
Fra : Kasper_Hviid

Dato : 21-01-08 17:36

Tak for svaret DeZZa.