/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bare nak nogle !!!
Fra : Sunowich
Vist : 919 gange
500 point
Dato : 18-12-07 01:27

Siodder her og undre mig lidt Hvordan ka det være at der altid er nogle der har travlt med at nedgører andres tip bla.,men det ka også være i andre sammenhænge .Et eksempel Mit næstsidste tip Teil's bemærkning http://www.kandu.dk/tip17110.aspx og i samme O.V.N. 1 stjerne hvorefter han noget senere Er på med den selv samme scanner fra tippet i sit eget tip her
http://www.kandu.dk/tip17115.aspx og scorer fulde stjerner over hele linien ?? er det privat familie eller hvad sker der lie her
GOD MIDT OM NATTEN OG JUL
mVH sUNE

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-12-07 01:30

nU HAR JEG OGSÅ LAGT FORSKELLIGE FEJL IND OG MANGLER .... OG SÅN SÅ HVIS DER IKKE ER ANDET AT KRITISERER SÅ VAR DET JO EN MULIGHED AT KASTE SIG OVER
HI HI hov den caps*ss*

Smil det smitter

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 18-12-07 01:50

Jeg har selv oprettet et spørgsmål herinde, og er dette det eneste der bliver hjulpet med,
kan jeg ikke rigtig se hvad brugere laver herinde.
Jeg havde trods alt forventet en eller anden form for svar, hjælp.
Ikke ligefrem spydigheder, det er vel ikke for meget at spørge, NÅR man intet kender til det.
http://www.kandu.dk/spg114130.aspx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-12-07 02:27

Jeg ser mit nick nævnt og vil komme med en kommentar, nu har jeg nærlæst tippet endnu en gang, du advarer mod at Ekstra Bladet er inficeret, jeg bedømmer tippet som værende for sent ude, og så kommer du med en generel advarsel om at køre antivirus og eventuel online scanning fra Spywarefri, lidt længere nede er det MissBe som kommer med et link til den selvsamme side som jeg bragte i mit tip, du skal vel ikke have stjerner for link som MissBe sætter ind, tro det heller lad være, jeg klikkede ikke på linkene dengang jeg var inde i tippet, lidt senere læste jeg DR nyheder online og stødte på linket der, men det tror du vel ikke på ? Jeg åbnede også nogle af tippene igen, for at se om linket var blevet tippet, jeg kan ikke huske om jeg var inde i dit tip en gang mere, men selv om jeg var, så er det stadig ikke dig der lagde linket ind i dit tip, igen min bedømmelse gik på at advarslen mod Ekstra Bladet var for sent ! Jeg er ikke ude på at nedgøre nogen og der er ingen privat familie eller nogen andre aftaler mellem mig og andre Kandu brugere, tip bliver bedømt tilfældig af de første som ser dem, hvis du var kommet med dit tip 9-10 timer tidligere havde resultatet sikkert været en anden, nu har jeg så kigget lidt i din historik, og kan se at jeg har bedømt et af dine tip tidligere: http://www.kandu.dk/Tip15687.aspx og en gang mere: http://www.kandu.dk/Tip17026.aspx der fik du flere stjerner så du behøver ikke føle dig forfulgt, det er ikke så længe siden jeg kom fra arbejde, så dit seneste tip var færdig bedømt, jeg tror ikke jeg ville have blandet mig selv om jeg havde haft muligheden, cirka havldelen af de tip som jeg ser, går jeg ud af igen, enten ingen interesse eller ingen forstand på emnet i tippet
Jeg håber du bliver i bedre humør igen, det er ikke for at genere dig at jeg bedømte som jeg gjorde

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-07 07:49

Det handler om at nogle ikke kan tåle at høre hvad andre mener.
Jeg har squ ikke tænkt mig at klø folk på ryggen.
Basta

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-12-07 07:57

Nej det fremgår tydeligt teil Tak for dit svar o.v.n. det kan jeg da bruge til noget
Fortsat ..eller god dag og mit humør er vist over gennemsnittet på den positive side

Mvh sune

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-07 08:00

Tillykke suno, bevar det gode humør.
Lad ikke idioter som teil slå dig ned.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-12-07 08:28

Teil du har vel også gjort det til lidt af en mærkesag at svine andre. Om dette er velbegrundet eller ej virker ikke lige så vigtigt som det at bibeholde imaget som en der er lidt på tværs?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-07 08:38

mærkesag image ?
det er ikke noget jeg tænker over.
for mig er det ligegyldigt.
ha en forbandet god dag.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-12-07 11:26

Hej Sune
Du er ikke den eneste der til tider undrer sig her på kandu
Jeger blot for doven til at kommentere snasket
Erfaringen viser forøvrigt, at det ikke hjælper en dyt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-12-07 11:35

dabj hvis nu alle havde den mening at intet hjælper ved debat så er vi sku først påen så der ka jeg ikke give dig ret Samtidig er der jo også nogle der viser sit sande jeg og det ka andre så (måske )bruge til at bærer over med såee noget hjælper det da
God jul og dag
Sune

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-12-07 13:31

->Sune
Ups---du misforstår--debat er da helt klart et gode--jeg gider blot ikke debattere snavs, stupiditeter og tilsvininger her på kandu.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-07 15:29

Er sådan en gang ævl virkelig 500 værd,
gider ikeke mere.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-12-07 15:31

Så kender du vel vejen ud mr negativ Farvel

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-12-07 15:49

Der er en del herinde der svarer før de tænker, eller mangler evne til at tænke ret meget længere end ud over næsetippen.
De samme lægger indlæg hvis de bliver fornærmede, fx hvis man blacklister dem.
Dem der er endnu værre er dem der lyder somom de har forstand på et emne uden at have det - rigtig mange af dem skovler point ind og har svært ved at blive afvist.

Se det som et mangel på indhold i livet og glæd dig over dem der tager dit spørgsmål alvorligt.
Tips skal man kun give af et godt hjerte og så ellers undlade at se kommentarerne - man kan næsten regne med der er et par utilstædeligheder imellem.

Som altid, drop pointene kandu!
Så slap man for de værste...

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 18-12-07 16:01

hejsa sunowich

nogle bedømmer tips og andre gode ideer med mange stjerner og andre ikke, der er jo kun 5 der kan bedømmer tips ud af rigtig mange kandu brugere, så derfor kan det virke negativt engang imellem men sådan er det at få bedømt sine tips og ideer, bare på med jule vanten og frem ad, det er ikke noget du skal tænke så meget over, brug det posetivt . teil han skal ha lov at svare som han nu vil og det gælder også andre vi er da heldigvis ikke ens . så lægen man ikke er dum og modbydelig og det syntes jeg ikke der er noget af her.

ha en god dag og god jul

venlig hilsen chicapigen

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 18-12-07 16:19

mED DETTE SKOD-TASTATUR ER JEG DESVÆRRE HENVIST TIl at spoLERE MIT IMAGE+.

+..+ NU MÅ DET HA' EN ENDE !

+..+jEG ENDER SGU MED AT Bli' forveksLET MED DISKEN +

nÅEH.++. MEN:+ +

</moLOKYle>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-07 16:20

Citat
jEG ENDER SGU MED AT Bli' forveksLET MED DISKEN

en stor ære hvis det skete?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-07 16:22

molo det er hverdag
tastaturforretningen er åben.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-07 16:23

tIP+: bYT Aldrig jeres gode GAMle IBM miLITÆRSPECIFIKEREDE tastatur ud med LILlEBRODERENS DEFEKTE cOMPAQ DITTO I ET ANFAld af juLEGODHED !!!

</moLOKYLe>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-07 16:24

ok fem kløer for det tip.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-07 16:26

eLler gør det aLLigeveL

+.+.+.dET ER EN STORSlået oplEVElse af totaL .+.+.+.+ AFMAGT !

+ </moLOKYle>

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-12-07 16:31

- det er Compaq'en der bliver forvirret af militærets kryptering...

Undskyld Sunowich, off topic.

Chicapigen, det er den rette ånd...

God Jul til jer ALLE.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 18-12-07 16:31

Hej jomfruane. Hvis det bare var så let, hvis kandu droppede guld & alle stjernerne og jeg ved ikke hvad. For et års tid siden lukkede DCU af for deres "skrive sider" pga. nogle menneskers sprogbrug. Lad os dog bære over med dem, det er måske det eneste de "lever og ånder for", har måske ikke andre steder at gå hen. De er måske under "tøflen", så når de er anonyme, kan de få aflad!!!!!!!!!!!

Jeg får ikke vandet i kog over andres aflad!!!!

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-12-07 16:46

Jeg tager dem som spam alka, men som du ser af dette spørgsmål så er der nogen der bliver generet - det er lidt svært at undgå, særligt også med børnene der er her i stort tal for lektiehjælpen.
Men du har ret, hellere dem end lukke helt.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 18-12-07 18:37

Vi har et supergodt forum her!!
At nogen har brug for at opføre sig som om de ejer verden, ja, deres problem.

Rygklap til dit pibeprojekt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-07 18:45

Hurrah for familien kandu

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-12-07 20:07

Hejs Molo som sædvanligt en fornøjelse at få besøg af dig din hyggespreder Hvon går det og
apropo går eller at gå ...er du her endnu mr mavesur Hi hi
Hilsen en af familiemedlemmerne
Og ps. det er jo også rart at hører fra alle jer andre positive mennesker
Mvh Sune

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-12-07 20:13

Jeg har lige lavet et tip,
mest som et led i min overordnede analyse af kandu processor, profiler, reaktioner og afkast...

Hvis du brænder efter at give et budskab;
til gavn for medmennesker og samfundets svage, også dyr; så kom med et tip...

Hvis du tror du får; anerkendelse, ro i sindet og "belønning" i forhold til din indsats,
" valuta stærk indtjening", så glem det...Svend

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-12-07 21:05

http://www.kandu.dk/tip17123.aspx
Her er nogle der ikke kan finde ud af at dømme fordi de tror det er porno, men de dømmer til -
jeg gav den fem stjerner fordi jeg så altigennem før jeg dømte denne

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-12-07 21:11

Og som skrevet før der er kun 5 der kan dømme, de der kommer først gør udslaget

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-12-07 21:17

Jeg har tit været inde og se nogle tips som jeg ikke havde noget begreb om, og har derfor ikke bedømt dem, MEEEEN der kom nogle som gjorde dem til -

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-12-07 21:20

Og ja
Citat
GOD MIDT OM NATTEN OG JUL

Kommentar
Fra : pve

Dato : 19-12-07 08:23

Citat
Har en ven der har prøvet pornosuppe det vist lige noget for dig :-)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-07 00:46

Pve Den passer ligesom til din profilforside
God jul sune

Kommentar
Fra : pve

Dato : 20-12-07 08:38

Sune, undskyld min PM selvom den ikke hørte til de mest grove.

God jul

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-07 10:18

Til alle udeforstående mht. Pornosuppe Det var i de glade kollektivtider medio 70erne En får en ide til at prøve noget extremt anderledes (sikkert under påvirkning af euforiserende fniseurt ) så han tager et Week-end Sexblad klipper det i stykker med en saks propper det i en gryde med vand ( ja minsandten det lykkedes ham at finde en gryde der tilmed var ren for derefter at koge bladstumperne til en grumset grødig masse som han selv indtog et par mundfulde af samt et par maniacks mere der gerne ville prale af at have spist pornosuppe
Hav en rigtig god afstressende 4 daget til jul dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-07 10:19

Dr Dem Sjov side du linker til og

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-07 10:21

Ups endnu mere sjov bemærkning om at det er en pornoside

Kommentar
Fra : pve

Dato : 20-12-07 11:12

Citat
Skestilling - terapeutisk stilling som især er velegnet når kvinden er svag og er god til at bekræfte den parmæssige samhørighed.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 20-12-07 11:54

tip - stjerner - m.v. - igen-igen.

Nu har kandu altså besluttet, at det kun er 5 kandusser, der kan bedømme et tip - og fred være med det.
Den samlede vurdering reflekterer jo, hvorledes tippet bliver modtaget - nogle kan bruge det og synes, at det er godt - andre ikke, og sådan er denne verden nu engang skruet sammen.
Hvis tippet kun bedømmes af dem, der synes, at det er brugbart, ville vurderingen ikke reflektere den virkelige verden.
Jeg synes ikke, at det skal afholde kandussere fra at komme med tip, idet tippet jo ligger på kandu til brug for dem, der søger specifikt.

Jeg har i flere tilfælde selv søgt på tip ifm forskellige problemstillinger og fået megen hjælp den vej.

Hvis man ikke kan abstrahere fra negativiteter, er kandu ikke det rette forum at være i.

Må "julefreden" sænke sig over jer

Så bare "klø på" - tippet skal såmænd nok blive brugt, hvis det er seriøst.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 20-12-07 19:13

Citat
Kommentar
Fra : pve

Dato : 19-12-07 08:23

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Har en ven der har prøvet pornosuppe det vist lige noget for dig :-)

Hvor er den Jrg tror den er til mig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 20-12-07 19:15

Så jeg kan bytte om på r og e

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 20-12-07 19:18

Så er der dømt julepiger

http://www.ahot.dk/erotik/erotik_galleri.asp?ID=2003121

Og ja det er det

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-07 21:36

Tak for svaret molokyle.God jul og nytår

Og tak til alle jer andre