/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Vurdering af gammelt ur
Fra : thoustrup
Vist : 556 gange
100 point
Dato : 17-12-07 23:21

jeg har et gammelt ur, som jeg gerne vil vide om det er det rene brok eller et guldgrubbe.

der står noget om uret på min hjemmeside, og der er også billeder.

http://www.123hjemmeside.dk/thoustrup/1075181

mvh
Steen Thoustrup

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-12-07 23:35

Prøv evt. ham her.

http://www.vejviserfyn.dk/modules/directory/entry.php?entryid=67271962

Jeg har noget familie i Munkebo, som tog kontakt til ham vedr. et meget gammelt ur.
Han kom og udtalte som om uret og dets kvalitet.

Jeg ved ikke om han giver sig af med prisangivelser...det gør han nok ?

(Det var ham der skød nogle røvere i København)

Det er bare et bud på en der ved noget om gamle ure.

mvh
jakjoe.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-12-07 14:11

send din beskrivelse til laurits, så fortæller de dig om det kan vurderes til mere end 1000 kr. Jeg må indrømme at jeg tvivler stærkt. Hvis der er stempler er det vigtigt at få dem med i beskrivelsen.
Jeg vil skyde på det i en genbrugsbutik skal koste højst hundrede, når det ikke virker.

Annuller spørgsmålet
Fra : thoustrup

Dato : 17-01-08 11:19

Jeg har modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål