/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Problem, InstallShiel 1607
Fra : Fattig
Vist : 501 gange
150 point
Dato : 17-12-07 20:40

Jeg har købt ny mobiltelefon (Sony Ericson 880) og vil overføre musik, men når jeg vil instalere den medfølgende cd ser det ud til at gå ok, men der kommer en meddelelse der siger: Kan ikke instalere InstallSheild 1607 scripting runtime. Eller Pcén fryser, når jeg trykker ctrl-alt-del ser det ud som om programmet kører.

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 17-12-07 21:15

Her er der en rigtig god hjemmeside, der viser dig hvordan du skal løsse problemmet:

http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=Q108340

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 17-12-07 21:30

Hvorfor er der overhovedet et problem med at læse den medfølgende cd?
Det er godt nok med et link, selvom det i dette tilfælde er noget af en opgave at give sig i kast med.
Jeg foretrækker en forklaring og en enkelt løsning på et enkelt problem. Så jeg håber..........

Kommentar
Fra : soll

Dato : 17-12-07 21:41

hej vil lige høre om du køre vista eller xp på din pc.

jeg køre selv vista og syntes jeg har mødt en del poblemer med at den ikke køre godt med alle programmer.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 17-12-07 21:46

Jeg kører XP

Kommentar
Fra : zith

Dato : 19-12-07 09:01

http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=Q108158 prøv evt. at følge denne vejledning og se om det hjælper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 15:54

Glem CDen og gå på SE´s hjemmeside og hent Suiten der......

Den indeholder alot du behøver til mobilen.....

http://www.sonyericsson.com/cws/support/products/software/k790i/pcsuite21046exe42782?cc=dk&lc=da

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 19-12-07 18:50

Har også været på Sony Ericssos hjemmeside og downloade derfra.
Der sker det samme som når jeg bruger den cd der fulgte med telefonen.

Når jeg kommer til: Instalerer Sony Ericssons PC Suite. Dette kan tage flere minutter.
"Fryser" pcén.
(Jeg ventede 10 min. og trykkede derefter på Ctrl Alt-Del)
Så viser joblisten at alt kører
- Sony Ericsson-pc Suite- InstallShield Wizard
- S.E. Suite
- S.E. Produkt support

Hvad kan så forsøges?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 18:55

http://support.microsoft.com/kb/888019

Kig lige her....

Den fortæller dig lidt om de rep-muligheder du har.....

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 19-12-07 19:14

Refi.

i mappen C:\ Program Files\
eksisterer ikke
\ Install scield

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 19:49

Næh. heller ikke på min

Ved ikke lige hvad deres oplysninger gør godt for...

Noget helt andet - er din WIN FULDT opdateret ?????

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 19-12-07 20:05

Ja, mit Win XP er fuldt opdateret.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 19-12-07 20:11

Hvis jeg forsøger at instalere Sony programmet igen kommer der følgende instalations oplysninger: En anden instalation er i gang. Den skal færdiggøres, før du fortsætter med en ny.
FORSØG IGEN ANNULER

Der er absolut ikke andet igang end at jeg forsøger at installere programmet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 20:15

Jo - den kan "huske" den første installation du lavede.....

Så hele miseren ligger åbenbart i at den aldrig er blevet færdig....

Tjek lige om der allerede ligger en afinstallering i "tilføj fjern programmer"....

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 19-12-07 21:14

Der ligger ikke noget i Tilføj/fjern der hedder noget med Sony

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 21:18

Har den ikke allerede lavet et bibliotek..... ?????

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 19-12-07 21:28

Nej, den fil der er dawnload ligger på skrivebordet

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 150 point
Dato : 19-12-07 21:33

Ja - men den har vel startet installationen - det er jo det der er problemet...

Ellers gør du det at du gendanner komputeren til FØR du startede disse installationer FØRSTE gang.....

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 19-12-07 22:08

Hurra ! Tak for svaret refi. Så ser det ud til at være lykkedes, Jeg foretog en systemgendannelse og downloadede instalationsprogrammet, placerede det i programmer og sagde kør. I morgen (det er blevet sent nu) vil jeg så tilslutte telefonen - Ikonet ligger nu på skrivebordet. Så jeg går ud fra at alt er ok.
Ps. ellers kan jeg jo gå på Kandu igen.

Tak!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 22:10

Super....

Så er alle glade....

Og du er velkommen igen....