/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
virkaren musik
Fra : tronddk
Vist : 694 gange
118 point
Dato : 17-12-07 20:19

når man ser virkaren på dvd så er der noget musik i hoved menuen hva er det nu den hedder den der der køre i starten inden man starter filmen nogle der ved det for jeg kan ikke finden det i rulletexterne ville blive meget glad hvis der var nogle der viste det for kunne godt tænke mig at høre hele sangen så hva hedder den sang

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-12-07 15:18
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-12-07 15:23

Desværre er der ingen meldinger om en planlagt udgivelse af musikken fra Vikaren, hvilket desværre er ganske karakteristisk for danske film - selv de, der har nogen større mængde af original musik. Man må dog håbe at et af de udenlandske pladeselskaber måske kaster sig over scoret, og sørger for at det kommer ud.

http://www.hoegsberg.org/blog/?p=76

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-12-07 15:32

http://www.vikaren.com/

den ligger på siden

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-12-07 15:34

Når jeg læser i Stouenbergs link, bliver der også nævnt en Robert Rodriquez, når jeg så søger på ham på www.youtube.com kommer der en film frem - The Faculty - i den trailer spiller de Alice Cooper med Schools out...

http://www.youtube.com/watch?v=Ib84GZVz2g4

Jeg har ikke selv set vikaren, så jeg ved ikke om det er den??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-12-07 15:40

Ehm... jeg lister lige ud igen

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 18-12-07 19:24

kan ikke finde den inde på nogle af de sider men sangen er ligt rocket og dov ikke møj texten lyder migh heavy spinning migh feed wont stop are have a hostel fealing (det der migh ved jeg ikke hvordan det er staver rigtig eller om det over hoved er noget der er stavet rigtig )

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-12-07 19:26

kig under download i mit link

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 18-12-07 19:27

ups migh heavy spinning ...... migh feed wont stop...... are have a hostel fealing

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 18-12-07 19:29

det er jo kun screenshot der er ikke noget musik

Annuller spørgsmålet
Fra : tronddk

Dato : 30-12-07 13:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål