/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvad er det der sker ??
Fra : PARKENSS
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 24-09-01 08:16

Indenfor de sidste par dage, er jeg kommet ud for at min Mus opfører sig besynderligt. Den farer rundt på skærmen af sig selv og åbner div. vinduer etc. Jeg er da stærkt overbevist om, at det kan skyldes at jeg har "Besøg" af en ubuden "Gæst". Det ender gerne med, at min mus låser og jeg må genstarte Computeren. Når Computeren er færdig med at tælle op. og står med linien : "Verifying Dmi Pool Data, ----eller rettere det skulle der jo gerne stå,---så får jeg beskeden :" Unknown Flash Type ". Efter flere genstarter kan jeg være heldig, at den kommer med den rigtige besked,-men som regel må jeg ved hjælp af Tastaturet ind i Systemet for at Geninstallere min Mus,-da den enten er manglende eller er i Konflikt. Er der nogen der har et godt bud på hvad "Unknown Flash Type" betyder ? Samt hvad det er der sker ?? Jeg har Zone Alarm installeret,--måske findes der et bedre Program ??
Jeg kører med WinME.

Med Hilsener
PARKENSS
parkens@besked.tdcadsl.dk

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 110 point
Dato : 24-09-01 07:19

Det kan skyldes viruset wm32magistra@rmm, der i så fald har huseret på din
harddisc længe. Er det længe siden, du sidst har opdateret dit virusprogram?
Jeg ved ikke, hvor godt zonealarm er i forhold til andre.
Fejlen kan også skyldes, at din mus er en genius mymouse. Er den det?
Tretasts-driveren til denne mus er nemlig behæftet med udløbsdatoen 9999.
Det gør at driveren sletter sig selv i samme øjeblik, du installerer den.
Musen kører dog udmærket med Microsofts egen driver til totastsmus. Tro mig,
jeg har prøvet det selv!

mvh

Jesper
"PARKENSS" <PARKENSS.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:I8Ar7.3826$sE.254220@news000.worldonline.dk...
> Indenfor de sidste par dage, er jeg kommet ud for at min Mus opfører sig
> besynderligt. Den farer rundt på skærmen af sig selv og åbner div.
> vinduer etc. Jeg er da stærkt overbevist om, at det kan skyldes at jeg
> har "Besøg" af en ubuden "Gæst". Det ender gerne med, at min mus låser
> og jeg må genstarte Computeren. Når Computeren er færdig med at tælle
> op. og står med linien : "Verifying Dmi Pool Data, ----eller rettere det
> skulle der jo gerne stå,---så får jeg beskeden :" Unknown Flash Type ".
> Efter flere genstarter kan jeg være heldig, at den kommer med den
> rigtige besked,-men som regel må jeg ved hjælp af Tastaturet ind i
> Systemet for at Geninstallere min Mus,-da den enten er manglende eller
> er i Konflikt. Er der nogen der har et godt bud på hvad "Unknown Flash
> Type" betyder ? Samt hvad det er der sker ?? Jeg har Zone Alarm
> installeret,--måske findes der et bedre Program ??
> Jeg kører med WinME.
>
> Med Hilsener
> PARKENSS
> parkens@besked.tdcadsl.dk
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : PARKENSS

Dato : 24-09-01 08:58

Tak for svaret Jesper Nielsen.