/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Kastrup lufthavn
Fra : TanteAnne
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 17-12-07 16:23

Vi skal hente vores datter i lufthavnen i morgen tidlig (6:35) hvor hun kommer hjem efter et halvt år i Asien, 3 timer efter samme formiddag kommer vores søn som har besøgt hende hjem med et andet fly. Vi skal så hygge os sammen med vores datter de par timer inden lillebror kommer. Et stort ønske fra hende er at vi skal spise pålægsboller, drikke cacao og kaffe imens...... nu kommer jeg til spørgsmålet ER DER NOGEN STEDER I LUFTHAVNEN MAN KAN SIDDE OG SPISE SIN MEDBRAGTE MAD OG DRIKKE SIN KAFFE??????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-07 16:28

IIh hvor må det være pragtfuldt at få begge "unger" hjem til jul

Der er bænke i ankomsthallen, hvor i kan sidde, men der er ingen borde.

Når man står med front til dem der ankommer, til venstre derfor, er der helt ovre i hjørnet et "vinkevindue", hvor man kan være heldig at se passagererne hente deres kufferter, der er også en kaffebar, men om man må sidde der med sin medbragte, ved jeg ikke

Rigtig glædelig jul til JER ALLE

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-12-07 16:39

og det er piv hamrende dyrt at parkere - har lige lagt min parkeringskvitering videre i systemet til bogføring: 345 kr. for 7 timer og 35 min !!!!!!!!!!!!!!!!

Mit forslag: kør ind til byen og hyg jer i mellemtiden. Det tager 10 min i bilen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-12-07 16:51

Gu må man da ej Nordstedt. Hvad tror du de lever af LOOL Prøv at gå ind på D'angleterre og meddel tjeneren at du lige smider dig en halv time og guffer en fransk og ½ Cocio

Men på det tidspunkt er det ikke sikkert der er åbent, og så er der jo frit slaw Ellers er der bænke i gangen ved 7-11 mellem terminal 3 og 2

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-12-07 16:56

Og det er ret nemt at finde ud af i Kastrup. Parkering er forbudt alle steder, undtagen hvor det er tilladt (skide nemt ik lool) og dér koster det kassen, og de er på dupperne hele døgnet.

Og til dig pve. Et hurtigt regnestykke viser, hvornår det kan betale sig bare at smide bilen, fordi bøden er mindre en P-afgiften

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 17-12-07 17:31

Tag Metroen ud i verden - alt andet er aligevel kønnere.
Den kører hvert andet øjeblik og i kan parkere hendes bagage i en boks.
Jeg antager i ikke kommer i bil.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 17-12-07 18:10

Med den korte tidsinterval, ville jeg blive i lufthavnen, der går nemt mindst 30 min, før jeres datter kommer ud til jer, hun skal først have sin bagage, hvis sønnens fly kommer lidt før beregnet, har i ikke meget tid at komme ind til byen og få hygget jer..

Kommentar
Fra : TanteAnne

Dato : 17-12-07 18:20

Vi kommer i bil fra Lolland. Vores datter bor normalt i Kbh. men har fremlejet sin lejlighed.
Det er jo lidt tidligt om morgenen så vi bliver nok i lufthavnen, Kunne jo tænkes hun ikke gider så meget andet end at komme hjem efter at have fløjet i 13 timer og så er der jo det der jetlag. Det går nok vi smører bollerne hjemmefra så er det er lige til at gå til. Vores datter har rejst meget så vi er kendt med p-afgifterne og hvordan der eller ser ud i lufthavnen. De andre gange vi har skulle hente hende, har vi ikke skulle vente på andre. Så der har det bare været lige hjem, vi har derfor ikke haft brug for en hygge/spise stund derinde.
Tak for hjælpen alle og glædelig jul

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-07 18:26

Så må i alle hjem og have en middagslur, hvis ikke det kun er jer der er trætte, det kan jo være de unge har sovet i flyet

Godkendelse af svar
Fra : TanteAnne

Dato : 17-12-07 18:35

Tak for svaret Nordsted1. Tak for hjælpen alle i andre.