/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Leje af kassevogn
Fra : ivanovic1
Vist : 5155 gange
20 point
Dato : 17-12-07 14:56

Hej Alle,

Jeg skal bruge en kassevogn, er der nogen der ved, hvor man kan leje en billigt i nærheden af Kvistgård?

Mvh.
Ivanovic1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-07 14:59

Så vidt jeg husker er der ikke de specielt billige udlejningsfirmaer i Helsingør??

Palles auto og Avis??

I kbh er der http://www.lejetlig.dk/

Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 17-12-07 15:06
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-12-07 15:08

Det skal måske lige nævnes at Kvistgård, ligger i Nordsjælland... tæt på Helsingør, så kan alle være med til at lede

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 17-12-07 15:13

Nogle tankstationer har udlejning af biler.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-07 15:14

de gule sider

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-12-07 15:49

- spørg på Q8...

Kommentar
Fra : karporten

Dato : 29-12-07 23:27

Har selv lige givet godt 510,- for et døgn hos Europcar - det var sgu helt fin service man fik der :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-07 23:47

Ja jeg kan nu ikke anbefale Eurocar, da jeg kørte i en bil derfra, blev vi stoppet af politiet, og de klippede pladerne

Kommentar
Fra : karporten

Dato : 04-01-08 10:10

--> Nordsted1
Jah, okay det jo ikke lige den fedeste oplevelse. Syns' også je har hørt noget om at de lige har fået prisstigninger så ved ikke hvad det reelt ville stå i
Men er det ikke det sædvanlige, når man opdager man kan tjene penge på noget... *suk*

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-08 10:15

Karporten, jo tjene penge vil de sikkert gerne - hvem vil ikke det - men altså at sætte lejernes helbred på spil, det er godt nok groft.

Udover det, så var det en meget uheldig oplevelse, som vi heldigvis kan grine af idag... vi havde et helt flyttelæs i den vogn, og så strandede vi på mortorvejen. Vi ringede til Europcar for at de skulle komme med en ny bil, det tog en evighed og mange lange "skænderrier" før det lykkedes, så skulle vi tømme den ene flyttebils indhold over til den anden, det blev en meeeeget lang dag

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 17-01-08 21:35

Tak for svaret Teil.