/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
v/online spil lukker pc faner
Fra : blank
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 16-12-07 21:37

Hej

Vores den mindste vil gerne spille på komogvind men så snart han forsøger lukker alle fanerne ned. Dette sker hver gang . Ligeledes også i nogle spil på tv2

Har en lille anelse om, at det er noget med programmet Java.

Har prøvet at søge på java i pc'en og finder java runtime enviroment 1.6.0 i mine downloaded program files.

Nogle der kan hjælpe så han kan spille?

Jeg har Kaspersky Internet Secutity - og kører med IE 7.0 kan det være problemet?

Kommentar
Fra : blank

Dato : 16-12-07 22:17

ser at jeg har Java (TM) 6 update 2 og update 3 på min pc'er.

Har prøvet at læse mig frem og så vidt jeg kan læse, skal jeg fjerne disse og prøve at installere java igen - er det korrekt?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-12-07 02:13

Det er korrekt, Sun kan ikke finde ud af at rydde op i det gamle.

Annuller spørgsmålet
Fra : blank

Dato : 18-12-07 22:15

Fandt selv ud af, at det var min Kaspersky der blokerede for Java. Jeg deaktiverede og geninstallerede Java og så var sagen klar.