/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kvittering Hotmail
Fra : 2100
Vist : 6327 gange
30 point
Dato : 16-12-07 20:58

Ved brug af Windows Live Hotmail, vil gerne vide om man kan indstille afsendte mail om kvittering for modtagelse af mail.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-12-07 22:25

Ja, det kan du under indtillinger

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-12-07 22:27

ovre til højre i værktøjslinien ved spørgsmålstegnet er der en menu...

Rul ned under indstillinger, derkommer en menu som ligner den de er i Outlook.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 16-12-07 22:27

Beskriv lige stien for dette

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-12-07 22:29

Det gik vist rigeligt stærkt, håber du forstod meningen...

Ja, det kan du under indstillinger, ovre til højre i værktøjslinien ved spørgsmålstegnet er der en menu...

Rul ned under indstillinger, der kommer en menu som ligner den der er i Outlook.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-12-07 22:31

Klik Alt+M gå ned under Indstillinger

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 16-12-07 22:31

Har været igennem dette før jeg stillede mit spørgsmål, så beskriv lige stien til hvor jeg vinger kvittering af.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-12-07 22:33

Klik Alt+M gå ned under Indstillingerderefter fanebladet Kviteringer

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-12-07 22:35

Sæt vinge ud for Anmod om kvitering for læsning for alle sendte meddelelser

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 16-12-07 22:42

Under instillinger er der ikke noget som hedder kvittering

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-12-07 22:51

Hvad snakker vi om?

Er det ikke Windows Live Mail eller hvad?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-12-07 23:38

Kan jo være dette spørgsmål bliver det 49. der skal annulleres?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 17-12-07 09:40

Der er intet som IAH beskriver, jeg mener bestemt ikke man kan anmode om kvittering hos hotmail, har selv ledt længe.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 17-12-07 13:15

jeg kan heller ikke finde det

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 23-12-07 04:02

Du kan læse om fremgangsmåden her…
http://peecee.dk/?id=86623

iah har helt ret…

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 23-12-07 08:40

Det kan kun lade sig gøre hvis man har installeret Windows Live Mail - altså beta versionen af MSN's mail-program. Der er der muligheden for at vælge kvittering for sine sendte mails.

Denne 'opgradering' kan hentes her: http://get.live.com/wlmail/overview

VH.
Denpete

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 23-12-07 11:24

Ja det skidt måtte jeg så vælge fra trods rimelig internethastighed og en stærk pc....
Tror ikke den er klar til brug endnu og vil anbefale at lade være med at hente den.

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 29-12-07 16:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål