/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fra Musicmatch til Yahoo music
Fra : Fattig
Vist : 459 gange
250 point
Dato : 16-12-07 20:21

Jeg har skiftet fra Musicmatch til Yahoo music jukebox, og har et spørgsmål som der muligvis er en her på Kandu der har løsningen på:
I Musicmatch er der mulighed for at bruge "Repair broken library links" hvis mappen/filen er flyttet. Hvordan løses dette i Yahoo Music jukebox

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 20:25

At der er mulighed for det i det ene program er jo ikke ensbetydende med at det andet kan det.....

Hvad siger din hjælpefunktion (for en sådan er der vel)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 20:32
Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 16-12-07 21:01

Kan godt nok ikke læse mig frem til en løsning via helpfunktion, det er derfor at jeg stiller spørgsmålet. men for at få hjælpen kræver det jo nok at svaret kommer fra en der kender begge programmer.
Jeg udvider lige mit spørgsmål: Når jeg importerer musik, bliver det gemt i mappen Musik på
C-drevet. Jeg ønsker at gemme på en ekstern harddisk, hvordan ændrer jeg til en mappe på et andet drev?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 21:08

Du lægger det over på det drev du vil have det på og importerer/linker det igen.....

Hvis det er når du henter NY musik kan du vel selv bestemme hvor det gemmes....

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 250 point
Dato : 16-12-07 22:56

Den nye udvidelse er nem at svare på, klik på Edit og på Preferensec, klik CD i menuen til venstre, nede midt på siden står der: Import tracks to the following location, der klikker du på Browse og vælger drevet og mappen du vil gemme musiken i (husk at oprette en mappe på drevet først) den første del af spørgsmålet er jeg mere usikker på, men har du prøvet at tilføje en sti (Add) under My music, også under Preferencer, jeg har haft Musicmatch og opgraderet til Yahoo Music Jukebox, men jeg bruger den stort set ikke, ITunes er lettere at bruge for mig, men min standard player er Windows MediaPlayer 11

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 17-12-07 19:57

Tak for svaret o.v.n.
Begge dine forslag holder, kommer i tanker om at det vist også var dig der hjalp mig da jeg havde samme problem med at ændre filplacering i musicmatch.
Takker endnu engang.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-12-07 13:39

Selv tak godt du fik det til at virke