/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Forstørrelse af foto på nettet
Fra : Iselou
Vist : 1338 gange
95 point
Dato : 16-12-07 12:53

Hejsa.

Jeg har taget et billede af en løve som jeg gerne vil have forstørret en del da det er en gave til min mor. Kameraet jeg har taget fotoet med er på 10 megapixels og derfor må det gerne forstørres meget da det skal op og hænge på væggen.

Kender i en billig side på nettet hvor man kan få forstørret sit foto? Og hvad skal jeg evt. vælge for noget fotopapir når det nu er til ophængning?

På forhånd tak :)

Mvh Iselou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-07 13:02

Øh jeg er ikke helt sikker på hvad du mener ? Vil du bestille en plakat lavet af dit eget billede ? Eller vil du selv printe billedet ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-07 13:12

I hvilket filformat er billedet?

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 105 point
Dato : 16-12-07 13:13

Hør med dem her.
http://www.mittrykkeri.dk/

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 16-12-07 13:15

MitTrykkeri.dk

Har udsendt en reklame om det emne

Hilsen Valder

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 16-12-07 13:23

Ja det er et billede jeg har taget som jeg skal have forstørret :)

Godkendelse af svar
Fra : Iselou

Dato : 16-12-07 13:23

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-07 13:27

Hvis du vil bestille en plakat af dit eget billede, så er der mange muligheder, blandt andre Bilkas fotoservice: http://asp04.photoprintit.de/microsite/10021/products.php?detection=os:false;java:true;activex:false;iu:false;
rul ned til Poster, upload dit billede og bestil dit eksemplar