/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
KanDu tager min point igen ?
Fra : Josph
Vist : 454 gange
10 point
Dato : 16-12-07 07:37

Citat
En gang i døgnet.
Hvert eneste døgn du lukker dig ind hos kandu.dk, vil du automatisk få tildelt 20 ledige point.

Ja, i dag er det samme
Da jeg logge ind kommer der en lille boks i højre hjørne " der fortæller at man har fået tildelt 20 point"

Men jeg har sgu det samme antal som i går, hvad fanden skal man gøre, er der ingen administrator der ser hvad der er af spørgsmål til KanDu, eller er det bare en ren pengemaskine som ikke skal serviceres ?

Se også spørgsmålet "Kandu tager mine point" i gruppen Kandu.dk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-12-07 08:32

Pengemaskine???? Hvor kommer de penge fra???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 08:36

Kandu eksisterer kun grundet reklamer....

Da ingen klikker på dem er der ingen penge i det.....

Og derfor heller ikke råd til point der "kunne" udløse en gevinst du måske aldrig får alligevel....

Så alt ialt er der ikke sket det store....

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 16-12-07 08:51

Nå så de 500kr. der kan vindes, eller månedens præmie betales af ejeren for sjov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 09:03

Nej - de betales når der er råd til det....

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 16-12-07 09:44

du skal være opmærksom på, at hvis du logger på lige efter midnat får du dine points der. boksen kommer stadig op, men da du har fået dine points, er der ikke mere udbetaling den dag.
og i øvrigt kan du jo ikke bruge de par points til ret meget. det er mest for at kunne hjælpe andre at vi er her. det er ikke for pointsenes skyld.

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 16-12-07 10:32

Ja, trimare46

Hvorfor skriver de at man får 20 point hver dag når man logger ind, men med det resultat at der ikke går point ind ?

Jeg sidder ikke oppe hele natte for at klokken skal blive 24, så jeg kan se jeg får min point !

Så jeg mangler stadigt en god forklaring på at man ikke får det som de skriver

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 16-12-07 10:36

I al venlighed.

Jeg støtter kandus koncept med en point økonomi.

Jeg føler mig også snydt mht de 20 daglige point, men har ikke lige registreret hvordan osv. Lad det for min del ligge lige nu.

At folk der har scoret tusindvis af point (ved ikke om de har andet at lave end at sidde på www.kandu.dk), at de så surfer rundt herinde med skind-hellige argumenter om at de ikke er her for pointenes skyld, og dermed slider på kandus koncept, jeg må jeg bare i venlighed benytte denne mulighed for at lukke lidt af overtrykket ud i min undertrykte agression.

Jeg er stadig, fra min sides del, venner med ALLE herinde, jeg vil ikke være så dårligt et menneske at se mig så sur på nogen, den fejl vil jeg lade eventuelle andre om have.

Men der er disse "gamle i gårde" bevares, de er rigtig gode til at hjælpe, personligt har jeg fået rigtigt god hjælp , MEN DE HAR IKKE MONOPOL PÅ DET, OVERHOVEDET IKKE.

Der er en rigtig hyggelig hjælpe-hinanden-ånd her på Kandu, jeg håber det varer ved. Den holder jeg fast i sammen med Kandus kocept pointøkonomien, som jeg dog også mener trænger til en ordentlig revision så det både bliver lidt nemmere at tjene point, og så man kan belønne flere hjælpere.

Med Venligste, kærligste og hjælpsommeste Kandu hilsen til ALLE Kandu'erer,

h_bmv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 14:57

At nogen har MANGE point og andre IKKE er jo kun et spørgsmål om hvor meget du deltager....

Så kommer det jo helt af sig selv....

Er du på Kandu næsten hver dag får du så mange point hen ad vejen at du slet ikke kan bruge dem....

Hvorfor du mener du ikke har fået ved jeg ikke...

Læg mærke til dit pointtal NU og stil ingen spørgsmål idag - så skal du bare se der er 20 mere i morgen....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 14:58

PS...

Og en forklaring på dit problem får du IKKE fra Kandu...

Så lev med det.....

Accepteret svar
Fra : Snedig

Modtaget 5 point
Dato : 16-12-07 17:36

...og indtil videre har de ikke råd til at betale de 500,-

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 19-12-07 18:03

Jeg fatter det ikke hver dag stjæler den de 20 point lige så snart skærmen opdatere ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 18:08

Ja - de må have et horn i siden på dig....

Alle andre får hver dag de logger ind....

Godkendelse af svar
Fra : Josph

Dato : 23-12-07 08:47

Tak for svaret Snedig.

Lukker den uden noget brugbart