/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad er det der sker ??
Fra : PARKENSS
Vist : 741 gange
300 point
Dato : 24-09-01 08:12

Indenfor de sidste par dage, er jeg kommet ud for at min Mus opfører sig besynderligt. Den farer rundt på skærmen af sig selv og åbner div. vinduer etc. Jeg er da stærkt overbevist om, at det kan skyldes at jeg har "Besøg" af en ubuden "Gæst". Det ender gerne med, at min mus låser og jeg må genstarte Computeren. Når Computeren er færdig med at tælle op. og står med linien : "Verifying Dmi Pool Data, ----eller rettere det skulle der jo gerne stå,---så får jeg beskeden :" Unknown Flash Type ". Efter flere genstarter kan jeg være heldig, at den kommer med den rigtige besked,-men som regel må jeg ved hjælp af Tastaturet ind i Systemet for at Geninstallere min Mus,-da den enten er manglende eller er i Konflikt. Er der nogen der har et godt bud på hvad "Unknown Flash Type" betyder ? Samt hvad det er der sker ?? Jeg har Zone Alarm installeret,--måske findes der et bedre Program ??

Med Hilsener
PARKENSS
parkens@besked.tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 24-09-01 08:33

Hej igen

jeg glemte lige at anbefale det her:

http://housecall.antivirus.com/pc_housecall/

her kan du få scannet din pc online for virus

hjr

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 24-09-01 08:46

Hej hjr.
Tak for dit svar,-men jeg har et meget fint Virusprogram som har opsnappet den nye "NIMDA" 2 gange for mig, så der skulle ikke være noget der.

Hilsener
PARKENSS

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-09-01 11:50

Davs Parkness

> Indenfor de sidste par dage, er jeg kommet ud for at min Mus opfører sig
> besynderligt.

Læser du lidt på www.usenet.dk kan du lære lidt om, hvilke grupper man skal
spørge om hvad i. Dk.Kultur.Musik er ikke den rette for dit spørgsmål.

God fornøjelse

--
Med venlig hilsen

Henrik

http://www.MusikerPortal.dk
- 1.323 Websites - 70 Artikler - 632 Ord i Ordlisten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-09-01 12:29

prøv at kigge på www.trendmicro.com og kør deres online scanner. Det kunne
lyde som om du har Back orifice

Michael
FUT dk.edb.sikkerhed

"PARKENSS" <PARKENSS.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:05Ar7.3824$sE.254211@news000.worldonline.dk...
> Indenfor de sidste par dage, er jeg kommet ud for at min Mus opfører sig
> besynderligt. Den farer rundt på skærmen af sig selv og åbner div.
> vinduer etc. Jeg er da stærkt overbevist om, at det kan skyldes at jeg
> har "Besøg" af en ubuden "Gæst". Det ender gerne med, at min mus låser
> og jeg må genstarte Computeren. Når Computeren er færdig med at tælle
> op. og står med linien : "Verifying Dmi Pool Data, ----eller rettere det
> skulle der jo gerne stå,---så får jeg beskeden :" Unknown Flash Type ".
> Efter flere genstarter kan jeg være heldig, at den kommer med den
> rigtige besked,-men som regel må jeg ved hjælp af Tastaturet ind i
> Systemet for at Geninstallere min Mus,-da den enten er manglende eller
> er i Konflikt. Er der nogen der har et godt bud på hvad "Unknown Flash
> Type" betyder ? Samt hvad det er der sker ?? Jeg har Zone Alarm
> installeret,--måske findes der et bedre Program ??
>
> Med Hilsener
> PARKENSS
> parkens@besked.tdcadsl.dk
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 24-09-01 13:48

"Henrik B" skrev d. 24-09-01 11:50 dette indlæg :
> Davs Parkness
>
> > Indenfor de sidste par dage, er jeg kommet ud for at min Mus opfører sig
> > besynderligt.
>
> Læser du lidt på www.usenet.dk kan du lære lidt om, hvilke grupper man skal
> spørge om hvad i. Dk.Kultur.Musik er ikke den rette for dit spørgsmål.
>
> God fornøjelse
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Henrik
>
> http://www.MusikerPortal.dk
> - 1.323 Websites - 70 Artikler - 632 Ord i Ordlisten
>
> Hej Henrik.
Jeg havde trykket på "Gem Spørgsmål" da jeg blev bevidst om, at jeg var inde i den forkerte gruppe. Kan jeg på nogen måde fjerne mit Spørgsmål igen ??
Hilsener
PARKENSS

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-09-01 19:07

"PARKENSS" <PARKENSS.news@kandu.dk>
> Jeg havde trykket på "Gem Spørgsmål" da jeg blev bevidst om, at jeg var
> inde i den forkerte gruppe. Kan jeg på nogen måde fjerne mit Spørgsmål
> igen ??

I dit program bør der være en funktion, der hedder slet meddelelse
eller cancel message, som man bør bruge, hvis man kort tid efter at
have sendt et indlæg fortryder at have sendt det. Jeg ved dog ikke,
hvilket program du bruger, så jeg kan ikke sige dig noget mere
præcist.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 29-09-01 00:26

Undskyld ............Forkert gruppe !!!! Beklager min fejltagelse.

Hilsener
PARKENSS

Accepteret svar
Fra : BASSES

Modtaget 300 point
Dato : 04-10-01 13:01

Jeg kan se du er blevet gjort opmærksom på, at du er inde i den forkerte Gruppe,-så det vil udelukke at fortælle dig.
Må indrømme at ud fra de tidligere svar du har fået,-så er der efter min mening ikke så mange muligheder tilbage. Går ud fra at du har undersøgt svar fra wil .
Min Logiske sans siger mig, at du skulle prøve at skifte din Mus. Kører du med en Flerknapsmus ?? Prøv at skifte den ud til en almindelig to-knaps mus.
Mvh.
BASSES

Godkendelse af svar
Fra : PARKENSS

Dato : 04-10-01 23:06

Tak for svaret BASSES.
Miraklernes tid er ikke forbi --Hurraaaaaaa. Jeg prøvede at låne min Søn`s mus ,---og siden har jeg overhovedet ikke mærket noget til underlige ting. Maskinen starter også fint op hver gang med den rette "Verifying pool data"
Tusinde tak
Hilsener
PARKENSS