/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu tager min point
Fra : Josph
Vist : 444 gange
10 point
Dato : 15-12-07 14:41

Hej

Når jeg logge ind på siden siger den at jeg har fået 20 point og jeg kan se min point bliber forhøjet med 20, men 2 sec. efter regulere den ned igen, dermed taget de 20 point ?

Hvorfor gør den det ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 14:56

Det er nok fordi du "skylder".....

Sådan er det også i det virkelige liv....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-12-07 15:06

Du får kun de 20 point en gang i døgnet, men det kan forekomme at boksen viser sig flere gange......og hvis du evt. ser du får de 20 point lagt til, så kan det godt være, at de "forsvinder" de første gange du går tilbage i/ eller helt ud siderne, men de komemr igen når du går ind på Kandu iigen

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 15-12-07 15:34

Nej jeg har ikke fået min point, selv om jeg er gået ud og ind igen og heller ikke dagen efter ?

Har været nødsaget til at oprette mig som superbruger, så jeg kunne stille dette spørgsmål !

Jeg skylder ikke point i KanDu

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-12-07 15:41

Citat
Jeg skylder ikke point i KanDu

Præcis som i vores rockerklub bestemmer du ikke om
du skylder noget. Det afgør andre, og hvor meget.

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 15-12-07 15:51

Vi er måske ovre i noget " dummebøde" halløj.

PS: De skulle droppe det point system. Hvad er det dog godt for.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 15:53

Citat
Hvad er det dog godt for

Det bevirker "folk" stiller spørgsmål

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 15-12-07 16:12

Nej, det ville de gøre aligevel, men det bevirker at "folk" svarer. Og det i øst og vest, bare der er en chance for point.

Undskyld, vi ødelægger din tråd Josph.

Accepteret svar
Fra : skytten49

Modtaget 10 point
Dato : 15-12-07 19:01

thomas jeg er enig. jeg har skrevet til kandugruppen, om de uheldige virkninger ved pointsystemet, men de svarer ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 19:05

Citat
de uheldige virkninger ved pointsystemet, men de svarer ikke

Intet nyt under solen...

Take it or leave it..... (det er Kandu i en nøddeskal)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 19:06

Citat
Det er tilladt for os at ændre kandu.dk eller hvad som helst på siderne præcis når vi ønsker det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 19:07

Citat
Lad derfor vær med at kontakte os, hvis der skulle opstå et problem, da vi ikke påtager os nogen form for ansvarlighed for fejl eller mangler hos kandu.dk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 19:09

Citat
Du burde ikke gå ind hos kandu.dk, hvis du mener ikke at kunne følge vores regler, for er du først gået ind hos kandu.dk, er der ingen vej tilbage, du er bundet til at rette dig efter de gældende betingelser og vilkår.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-12-07 19:23

- det er jo lige som at stemme på Venstre...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 19:26

Føler du dig også snydt "Stouenberg"

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 15-12-07 19:53

jeg har da aldrig hør et andet sytem der er så upåvirkeligt - undtagen i diktaturer

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 15-12-07 19:55

refi - du lyder som om det er din side

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 19:59

Citat
refi - du lyder som om det er din side

Det er det måske også - hvem ved

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 16-12-07 07:29

Citat
En gang i døgnet.
Hvert eneste døgn du lukker dig ind hos kandu.dk, vil du automatisk få tildelt 20 ledige point.

Ja, i dag er det samme
Da jeg logge ind kommer der en lille boks i højre hjørne " der fortæller at man har fået tildelt 20 point"

Men jeg har sgu det samme antal som i går, hvad fanden skal man gøre, er der ingen administrator der ser hvad der er af spørgsmål til KanDu, eller er det bare en ren pengemaskine som ikke skal serviceres ?

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 16-12-07 07:30

?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 08:17

Det sidste er det rigtige.....

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 23-12-07 08:42

Ingen hjælp at få, æv

Godkendelse af svar
Fra : Josph

Dato : 23-12-07 08:45

Tak for svaret skytten49.

Du har ret

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 23-12-07 13:05

selv tak