/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
lindababy01 ?
Fra : hasselbalch
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 15-12-07 13:20

jeg modtog dette under privat indlæg, og var så dum at jeg svarede hende på hendes e-mailadresse. er der nogen af jer der har modtaget nedenstående brev, så lad være at bruge hendes mailadresse. så for I er brev der ligner et oplæg til tiggeri. angiveligt skulle hun sidde i en flygtningelejr i Senegal? men åbenbart en flygtningelejr med internetforbindelse og scanner til at overføre billeder med. ret usandsynligt.

Hello dear,
how are you today i hope that every things is ok with you as is my pleassure to contact you after viewing your profile which really interest me in having communication with you if you will have the desire with me so that we can get to know each other better and see what happened in future. i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication and to know all
about each other,here is my email (lindababy41@yahoo.com)
i will be waiting to
hear from you as i wish you all the best for your
day.
yours Miss linda

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 60 point
Dato : 15-12-07 13:21

den er der mange der har modtaget.. rigtig mange.. men nu ved vi da hvad der ligger bag..

Godkendelse af svar
Fra : hasselbalch

Dato : 15-12-07 13:28

Tak for svaret Tilde38.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-12-07 14:52

det var så lidt..