/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
gps på en sony ericsson
Fra : mlvj
Vist : 534 gange
200 point
Dato : 15-12-07 09:55

Hej jeg kunne godt tænke mig at få gps på min mobil telefon det er en sony ericsson w810i kan det lade sig gøre og hvordan ? hvilke programmer skal der bruges ?
Jeg er helt grøn på dette område , nogen der kan hjælpe ?
Hvad der kkal bruges og hvordan

Mikael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 10:00

Denne kan bruges...

Dertil kommer selvfølgelig et gps program....

http://www.supergps.co.uk/holux-240-gpslim-gps-bluetooth-receiver-p-649.html

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 15-12-07 10:06

http://www.amazegps.com/index.php?page=accessories

Flere muligheder med gratis program....

Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 15-12-07 11:36

ja det kan man godt men du kan prøve at snakke med dit teleselvskab

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-12-07 11:59

En miniudgave som er gratis at anskaffe er Google maps på mobilen

Den finder din position og kan lave ruteåplanlægning

www.google.com/gmm

Vær opmærksom på at den er dyr i data trafik

Godkendelse af svar
Fra : mlvj

Dato : 16-12-07 10:06

Tak for svaret refi. nu har jeg en ide om hvad der kræves , jeg fandt også et gammelt indlæg som beskrev hvad det krævede, jeg tror nu jeg køber en almendelig gps, det er lidt nemmere.

Mikael