/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Framelde tysk mail
Fra : o.v.n.
Vist : 834 gange
100 point
Dato : 15-12-07 00:29

Hej jeg har engang hentet en player som kan optage online radiostationer clp.inc, fra en tysk side, siden er på engelsk og det er programmet også, problemet er at jeg måske har overset noget, da jeg installerede programmet, nu får jeg regelmæssig mail på tysk, som jeg ikke forstår en stavelse af, hvad skal jeg lede efter, sådan cirka ordlyden, der hvor jeg kan framelde den, ikke nogen forslag om spam filtre, jeg får ikke spam mail, men den her er lidt træls, fordi jeg ikke forstår hvad de skriver

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-12-07 00:34

du kan gå på biblioteket og låne Gyldendall`s røde ordbog og installere den og oversætte

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 00:36

ferik der må da være en hint til hvad jeg skal se efter, uden ordbøger

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-12-07 00:37

http://gramtrans.com/
den her kan godt nok ikke tysk, men den er ikke rar at undvære

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-12-07 00:38

jeg kan desværre ikke et ord tysk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 00:47

Jeg venter og ser om der kommer en "tysker" forbi mit spørgsmål

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-12-07 00:55
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 00:57

Jeg ser på den i morgen ferik

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 15-12-07 07:29

Du skal kigge efter noget med "newsletter abbestellen" eller "newsletter abmelden".

At tilmelde sig et nyhedsbrev hedder "anmelden". Så vær opmærksom....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 09:24

Nu kræver det jo lige at vi ved HVILKEN side du taler om....

Men NEDERST i den TYSKE mail du modtager står garanteret noget med "abmelden".....

Dog vil et klik derpå sikkert kræve du logger ind på den pågældende side og retter din profil.....

De tyske sider er IKKE slemme med spam og har de samme regler som her - så den kan garanteret afmeldes....

Men pas på HVOR du klikker - ellers får du bare endnu flere....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-12-07 09:44

E-Mail abmelden/abmeldung

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 15-12-07 10:59

Kan du ikke dele mailen med os...?

Så kan vi selv læse og svare rigtigt...!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 11:50

Citat
Kan du ikke dele mailen med os...?
Tak for for venligheden, her kommer så lidt læse stof, måske allerede her i indledningnen:
Citat
Sie erhalten derzeit wöchentlich aktuelle Informationen von Tobit.Software. Wenn Sie die Einstellungen für diesen Service ändern oder Ihr Abonnement kündigen möchten, melden Sie sich mit Ihrem Passwort in Ihrem persönlichen Club-Account an. Besser als jeder Newsletter ist übrigens ein RSS-Feed. Bestellen Sie Ihr kostenloses RSS-Abonnement am besten gleich jetzt!

eller i selve mailen:
Citat
Der Sekt steht schon kalt, die Raketen liegen bereit und die legendären "Komm'MitMann!s" haben sich den 31. Dezember schon freigehalten. Sie auch? Feiern Sie mit uns in Ahaus die ultimative Silvester-Party im Tobit.Elements. Neujahrs-Highlight inklsuive! Denn wenige Minuten nach Mitternacht geben die "Komm'MitMann!s" ihr allererstes Konzert im neuen Jahr. Und Sie sind live dabei.

Die Party mit Flying Buffet, prickelndem Mitternachtssekt und fulminantem Feuerwerk startet bereits um 20:00 Uhr am Silvesterabend. Tickets erhalten Sie solange der Vorrat reicht im Tobit.Elements, Tobit.Offsite, direkt bei Tobit.Software sowie der Ahaus Marketing & Touristik GmbH zum Preis von nur 20 Euro. Freuen Sie sich auf ein unvergessliches Event im Tobit.Elements!

Und das passiert sonst noch bei Tobit.Software:

Den Archives auf der Spur: Wenn Sie auf der Suche nach einem bestimmten Archive in Ihrem David.InfoCenter sind, hilft Ihnen der Navigator im Handumdrehen weiter. Denn als speziell auf das Tobit Archive System zugeschnittene Suchmaschine findet der Navigator vermisste Archives in Sekundenschnelle wieder...

Die Partner des Jahres 2007: Jeden Monat stellt Tobit.Software den Partner des Monats vor. Ob individuelle Programmierungen oder besonders komplexe Projekte - jeder vorgestellte Partner zeichnet sich durch besondere Leistungen im entsprechenden Monat aus. Lesen Sie selbst, wie unsere Partner mithilfe von David.zehn! die Abläufe in Unternehmen optimieren...

Recherchen im Netz: Im David.InfoCenter können Sie Internetrecherchen betreiben, ohne dazu einen separaten Browser aufrufen zu müssen. Tragen Sie einfach den gewünschten Suchbegriff in das zugehörige Eingabefeld ein und klicken Sie anschließend auf das Fernglassymbol. Daraufhin wird Ihr David.InfoCenter selbst zum Internetbrowser...

IGKS überzeugt auf Landesebene: Im Gespräch mit Jürgen Schattmann, Referat für Jugendschutz, Medienkompetenz und Jugendsozialarbeit aus dem Ministerium für Familie, stellte Stefan Hilbring, Vorsitzender von TauschNix e.V., am Mittwoch, 5. Dezember die Aufklärungsinitiative gegen die Kriminalisierung der Schulhöfe vor...

Die Zeit läuft ab!: Wenn Sie sich noch vor dem Jahreswechsel für ein UpDate oder UpGrade von David oder FaxWare ab der Version 6 auf David.zehn! entscheiden, können Sie neben dem neuesten, schnellsten und besten David aller Zeiten sogar von großzügigen Preisnachlässen von bis zu 50 % profitieren...

Haben Sie Fragen zur Veranstaltung, Anreise oder zu Übernachtungsmöglichkeiten? Gerne helfen wir Ihnen unter +49 2561 913 0 oder per eMail an events@tobit.com weiter.

Viele Grüße aus Ahaus Markus Lefering
Club Tobit.Software

Weitere News aus der digitalen Welt
Heute schon gesimst? + + + Datenbankanbindung für David + + + Landrat Kubendorff wird Schirmherr + + + David.zehn! ist voll korrekt + + +

hvis det ikke er nok, så kan den videre sendes, til en som vil oplyse sin e-mail adresse

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 15-12-07 12:02

Citat
melden Sie sich mit Ihrem Passwort in Ihrem persönlichen Club-Account an

Som formodet

Du logger bare ind på Club-siden med det password du nu engang har lavet - der kan du ændre dine indstillinger....

Kan du ikke finde det på siden må du lige komme med den tekst der står der...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 12:05

Jeg ser lige efter, så vidt jeg husker er siden på engelsk og så giver det ingen problemer, nu ikke utålmodige jeg skal til fødselsdag resten af dagen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 12:07

Ps - du kunne have fået det samme på engelsk

http://www.tobit.com/login/addressdata.asp?registernew=1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 12:08

Nå - det vidste du godt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 12:20

det var jo ikke så svært, og dog mig og så sprog, hvad betyder fortnightly det var en af valgmulighederne, nå men jeg satte den til None, det ved jeg hvad betyder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 12:22
Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 12:24

Altså mails hver anden uge.....

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 12:30

Tak for svaret refi. problemet blev sandsynligvis løst, det vil vise sig i de kommende måneder, jeg bliver nødt til at give dig point selv om du har så mange at du svømmer i dem, kan du svømme ? Jeg helst ikke være skyld i at du lider druknedøden God weekend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 12:35

Selv tak...

Bare rolig - jeg drukner ikke - heller ikke i vand....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 12:37

Opfat de som en vits, du er god (en gang i mellem)