/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hahaha
Fra : Laika_pigen
Vist : 593 gange
500 point
Dato : 15-12-07 00:06

Kan squ ikke lade være med at grine af Ziggy99

Han blacklister alle som ikke giver ham MIN 2 Stjerner i hans tip!

http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=48957

http://www.kandu.dk/tip17111.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-12-07 00:13

Tror nu ikke lindababy01 har givet nogen stjerner, kun fristene mails

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-12-07 00:15

Nåh ja lige med en undtagelse.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 00:23

ja jeg kom også i den sorte gryde men her er nu meget hyggelig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 00:49

Den ziggy er heller ikke helt rask LOOL Tror forresten det er et kvindemenneske

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 00:51

Nu får vi snart selskab af EXTERMINATOR profilen har lige givet 0 i ziggy tip

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 00:52

hæhæhæhæhæ

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 00:54

du er sgu da provokerende Klumme kan jeg allerede nu byde dig velkommen i den sorte gryde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 00:56

Det bestemmer du da .......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 00:57

Nååå jeg misforstod...

Ja det gør jeg sikkert, men hwa så???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 01:02

Laika_pigen er vist gået til køjs, det samme er ziggy99, bentjuul vil ikke risikere at sidde i gryde med os
sov godt

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-12-07 09:32

Hahaha der er da et par stykker mere som burde komme på hans blackliste. *GH*

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 15-12-07 11:39

det er ingen skam at være i den sorte gryde, så længe man har det sjovt

god weekend

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-12-07 12:38

Netop Chica.

Pyt med den sorte gryde....Vi steger flæsk med Oprejst Pande

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 15-12-07 12:41

JAAA NETOP

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-12-07 16:07

Kom med en JuleVittighed. Den første som skriver den får poængene.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-12-07 16:09

38 points
det er en vittighed i sig selv.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 16:15

Det er da Kandu's skyld. De har jo ikke ½ point

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-12-07 16:18

Nu når Teil har så travlt med de skide point så hæver jeg dem squ da bare! Er de ikke til for at blive brugt eller hvad???????

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 500 point
Dato : 15-12-07 16:19

Hey Sweetie... Du skal da ikke la dig presse

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-12-07 16:20

er kold søde Klumme, Teil er og forbliver et FJOLS!!!!
Lige fra dag 1 jeg har været her inde har ham været efter mig, Og satans jeg ikke har blacklistet ham noget før, sådan en NAR!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 16:20

Men okay....Sæt dem op, og gi dem til en anden LOOOOOOOL Bare ikke mig. Jeg får dem ikke alligevel.

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-12-07 16:21

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-12-07 16:21

haha too late.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 16:22

heheheheh Bare klap ham een på julebærret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 16:22

Shit din lille ged. Jeg er jo alm,. bruger og vi får ikke point

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-12-07 16:22

han er R.. Belastende. Alle de latterlige kommentar han EVIG og ALTID skal komme med!!! KEGLE!

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-12-07 16:23

pyt så fik ham dem ihvertfald ikk!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-12-07 16:24

- denne kan desværre ikke oversættes:

Three men died on Christmas Eve and were met by Saint Peter at the Pearly Gates.

"In honor of this holy season" Saint Peter said,"You must each possess

Something that symbolizes Christmas to get into heaven."

The first man fumbled through his pockets and pulled out a lighter. He Flicked it on. "It represents a candle", he said.

"You may pass through the pearly gates" Saint Peter said.

The second man reached into his pocket and pulled out a set of keys.

He Shook them and said, "They're bells."

Saint Peter said "You may pass through the pearly gates".

The third man started searching desperately through his pockets and Finally Pulled out a pair of women's panties.

St. Peter looked at the man with a raised eyebrow and asked, "And just
What do those symbolize?"

The man replied, "These are Carols."

God Jul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 16:27

Men han ved det godt....iflg. hans profil
Citat
Er ellers et dumt svin ifølge andre kandu-er.

Gosh....nu kommer der en til af slagsen. Jeg er daffet Laika. Jeg er lige i godt humør, og det skal ikke ødelægges. Jeg har noget i ovnen, det vil jeg hellere sidde og kigge på 1 times tid

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-12-07 16:35

- det må du undskylde Krumme - jeg troede I skulle være tilbage i cellen kl. 16.00 SHARP...