/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fejl på Yahoo
Fra : o.v.n.
Vist : 773 gange
100 point
Dato : 14-12-07 22:47

Ikke et spørgsmål, men jeg kan ikke komme på Yahoo lige nu, se så her hvad de skrev
Kan ikke tale lige nu. Systemet er nede.

Vi beklager forsinkelsen. Det ser ud som om, at en midlertidig funktionsfejl på vores netværk har en del af Yahoo! Mail nede, så du er uden service i en kort periode. Vær forvisset om, at alarmerne kimer i kælderen, og vores team arbejder panisk på at få dig op at køre igen hurtigst muligt. Det er en fejl fra vores side, så du behøver ikke gøre noget.

Tilbage på arbejde,
Yahoo! Mail-team
systemet er sikkert hurtig oppe igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-07 22:50

Jeg skulle måske have valgt en anden kategori syntes bare i skulle se fejlmeddelsen, det er en af de bedre efter min mening

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-12-07 22:50

Jubiiiiiii.

Accepteret svar
Fra : vedikkealt

Modtaget 110 point
Dato : 14-12-07 23:19

Så absolut - frisk og til at forstå.

God service, har altid kunnet betale sig, også selv om den som denne, er aldrig så mekanisk.

Og her det jo også virket, i stedet for at "brøle som en tyr" sidder du nu med et smil på læben, og straks gør det ikke noget - eller i det mindste ikke så meget . om du først kommer PÅ igen, om nogle timer.

Forsat god fornøjelse - og god weekend.

vedikkealt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-07 23:43

o.v.n

Så se du på stjerneskud i ventetiden **************

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-07 23:44

Manglede lige et .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-07 23:50

Nej ans du manglede mange her er mange skud vedikkealt ja det hjælper jo ikke ret meget at brokke sig, og systemet er oppe igen, så jeg kan få læst mine mail

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-07 23:56

ziggy99 er sur i aften, profilen havde ellers et tip for landmænd, lige noget for mig, men så er jeg kommet i den sorte gryde, sammen med Lindababy og andet godtfolk

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 11:53

Tak for svaret vedikkealt. god weekend til dig også

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 15-12-07 13:06

Hej o.v.n.

Tak for godkendelsen af mit svar.

Jeg synes bare det var rigtigt positivt, at så stort et firma tør - går lidt ud over grænserne - for normale fejlbeskeder.

Og efterlader brugeren med et indtryk - JA vi ved det godt...men der sker dælme noget i sagen.

Det giver i min optik, en dejlig ro i sjælen.

Hygge herfra - og i tilgift en rigtig god jul, og et godt NYTår.

vedikkealt