/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
free trial
Fra : Naqibullah
Vist : 559 gange
50 point
Dato : 14-12-07 20:41

Hej jeg havde et Ipswitch WS_FTP Professional 2007 trial for et måneder. nu er det prøve tiden forbi og jeg kan kun bruge den hvis jeg køber den, jeg prøvet med at sletter den og geninstallere den, men det går ikke, den kan godt huske at jeg havde den før, slev om jeg har prøvet med at søger efter alle file type med Ipswitch WS og sletter den men den husker stadigvæk.
hvad kan jeg gør for at den ikke huske at jeg havde den før?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-12-07 20:45

Der ligger informationer i din registreringsdatabase, de bliver ikke slettet. - Det må du selv gøre hvis du tør rode i den!.

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 14-12-07 21:01

og hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 14-12-07 21:17

hæ, hæ
det gad jeg også godt vide !!

mon en ´systemgendannelse´ kan gøre det ??
formentlig ikke !

håber at du får et bedre svar end mit

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-12-07 21:32

brug ccleaner

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 14-12-07 21:41

Jeg har ikke mødt nogen cleaner programmer der er 100% effektive.
Så du skal nok forsøge dig, at nøjes med at se i registreringsdatabasen "regedit", og søge på nogle stikord der er relevant for programmet. Så må vi jo se om ikke der skulle dukke noget frem, som du kan undvære.
Inden der slettes noget, vil det være en rigtig god ide, at tage et backupkopi af basen, så du altid kan genoprette, hvis noget går galt.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-12-07 22:18

P2P

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-07 22:26

Prøv at spørge stl_s i hans mail måske vil han hjælpe hvis det ikke er ulovligt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 14-12-07 23:59

Jeg har fundet den den hedder 1run.key men kan ikke fjerne den.

Godkendelse af svar
Fra : Naqibullah

Dato : 15-12-07 00:09

Jeg har fundet det selv men siger tak alligevel severino.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-12-07 00:50

Citat
Jeg har fundet det selv men siger tak alligevel severino.

Det kunne da også bare lige passe... Ellers havde du jo nok IKKE "fundet det selv"!