/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
røremaskine
Fra : snusi
Vist : 1054 gange
200 point
Dato : 14-12-07 18:40

Jeg skal ud og kigge på en røremaskine, (har aldrig haft en) Jeg vil gerne høre lidt om størrelse og mærke. Vi er en familie på tre ( nogle gange 7 ) Jeg vil ikke gerne have en der er alt for stor men omvendt skal den jo også kunne røre en portion boller osv.
snusi

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 14-12-07 18:58

Vi har - dvs min kone har købt og jeg bruger - en halvstor Kenwood sag, der rører dej af 2 kg mel uden at lyde det mindste anstrengt.
Hvis prisen er rigtig, kan jeg anbefale, men den fylder. Ikke noget med at pakke ned i skabe og skuffer, andet end piskeris, rørearme og den slags.
mvh
pbp

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-12-07 19:04

Braun lavede engang nogle fremragende.
Ellers er Kenwood et godt valg.

Det er en stor skål og kraftig maskine, med solidt gear og rigtig dejkrog, som er vigtigst.

Små foodprocessorer er kode til mange ting, men en rigtig røremaskine kan de ikke erstatte.

En god røremaskine koster omkring 2000 kr.

Kommentar
Fra : minaka

Dato : 14-12-07 19:10

er der plads i et hjørne så sy et betræk af en gammel voksdug .
den bliver ikke misfarvet og bliver mere brugt end hvis den står i et skab.
håber du finder den rigtige har selv en kenvood, bruges meget

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 210 point
Dato : 14-12-07 19:12

Du kan se den her.
så er kunsten at få dentil den rigtige pris .
Hvis du er jyde kan du nok forhandle ca 25% af prisen , hos en almindelig køkkenudstyrsbutik.

http://www.adexi.dk/Default.aspx?ID=115&ProductComp=73813

Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 14-12-07 21:19

Tak for svaret transor.

Den maskine lyder som et godt bud, tak for det

snusi