/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
internet explore
Fra : popo
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 14-12-07 16:00

er dette en virus?? n?r jeg g?r p? nettet for jeg en fejl meddelse hvor der st?r
Internet Explorer har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.
Der er ogs? noget galt med teksten p? hjemme siderne m?rkelige bogstaver

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 16:13

Og - hvilken version af explorer ?????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-12-07 16:43

- det er garanteret IE7

og nej popo, det er ikke en virus. Luk den ned og start op igen...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-12-07 16:51

Der er vel noget galt med sprogindstillingen, der er nok et et flueben der skal flyttes eller fjernes.

Kommentar
Fra : Saba4ever

Dato : 14-12-07 17:03

Jeg synes at internet explore er det dårligste internet program man kan bruge.. for det første du får hele tiden virus af alle de hjemme sider du besøger.. Du skulle heller tag at bruge MOZILLA FIREFOX. Den er 1000000 gange bedre en Internet Expolre..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-07 22:49

Og så verdens hurtigste browser og den er gratis brugervenlig og på Dansk www.awantbrowser.dk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-07 22:51

ups her er den så http://www.avantbrowser.com/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-07 22:52

Ps og så er den Norsk ...Støt norden

Kommentar
Fra : popo

Dato : 15-12-07 09:28

er der ikke noget med at Mozilla ikke kan arbejde sammen med netbank

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 09:33

Ingen problemer her med netbanker og Firefox......

Jeg skiftede fordi jeg syntes avant bruger for mange "kræfter"....

Kommentar
Fra : popo

Dato : 15-12-07 12:22

refi kender du så denne http:\\ creative.adsrevenue.net Den er slem popper op med sider hele tiden,hvordan fjerner man den????

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 15-12-07 12:34

Du må en tur på www.malwarecheck.dk

Opret dig som bruger - så slipper du af med skidtet....

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 15-12-07 13:56

Tak for svaret refi.