/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hallo Dear....
Fra : Laika_pigen
Vist : 607 gange
10 point
Dato : 14-12-07 12:07

Har fået det her Brev fra lindababy01.

Hvad F går det her ud på????????

Citat
Hello dear,
how are you today i hope that every things is ok with you as is my pleassure to contact you after viewing your profile which really interest me in having communication with you if you will have the desire with me so that we can get to know each other better and see what happened in future. i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication and to know all
about each other,here is my email (lindababy41@yahoo.com)
i will be waiting to
hear from you as i wish you all the best for your
day.
yours Miss linda

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-07 12:09

Det er der vist mange, der har fået.

Se på seneste 25, der blev også gjort opmærksom på det i går.

Da jeg har fravalgt private indlæg, så er jeg blevet fri for det spam.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-12-07 12:10

Gør kandu opmærksom på denne plattenslager så hun bliver helt blacklistet af kandu.

Du er ikke den første http://kandu.dk/tip17099.aspx

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-12-07 12:11

Hej se under seneste tip "pas på denne bruger"! Jeg har haft "fornøjelsen" 2 gange idag - har nu blacklistet denne person, hvad kan man ellers gøre?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-07 12:14

Det hjælper ikke at blackliste.

Du skal redigere i din profil så du ikke modtager private indlæg.

De brugere du ønsker private indlæg fra skal du så oprette som favoritbeugere.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 14-12-07 12:14

Har også brugeren på blacklisten med det gør bare denne bruger ikke kan skrive i dine indlæg, så man skal åbenbart gennem kandu.dk få brugeren blacklistet fra siden....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-12-07 12:23

Nu har du bare at tale pænt on min kone.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-12-07 12:25

nu ku jeg godt...................................men det gør jeg ikke

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 20 point
Dato : 14-12-07 12:26

Æuvvv Jeg troede overskriften var møntet på mig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-12-07 12:26

Hun skal jo tjene til mine julegaver.
Jaguar E-type med flere småting.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-12-07 12:27

Den er til dig klumme.
det er spejderkode.

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 14-12-07 14:09

Tak for svaret Klumme.

Så kun fordi du er ked.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-12-07 14:24

Jubiiiiiiiii tak leika. Du er da en snut

Kommentar
Fra : Laika_pigen