/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til hjemmeside.
Fra : gade22
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 13-12-07 21:03

Hey med jer.

Sidder og overvejer at lave en hjemmeside. Men nu skal det siges at jeg ikke er den stor til html koder og java. Men tænkte på om der var nogle programmer som kunne hjælpe en igennem, og lære mig ting og sager. :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-07 21:11
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-12-07 21:12

ms frontpage, følger ofte med ms office

eller dreamweaver

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-12-07 21:25

Du kab f.eks. bruge NVU der gratis me som ikke bliver opdateret mere hent NVU her http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu.html

Afløseren for NVU er KompoZer som du kan hente her http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.html - se nederst på siden der er et download link samt en guide til programmet.

//benjuuk

Kommentar
Fra : pudelmops

Dato : 29-12-07 15:36

hej-
kom helt uden om disse problemer og opret en hjemmeside på det der hedder www.123hjemmeside.dk,det er lige til at gå til uden at kunne noget overhovedet i forvejen om oprettelse af hjemmesider,og kan prøves gratis.Alle sider er lavet til en,og det eneste man selv skal gøre,er at indsætte de billeder og tekst man vil have ind på siderne,jeg har selv en derinde og viste asolut ikke noget om en pc,da jeg oprettede min egen hjemmeside derinde

Kommentar
Fra : pudelmops

Dato : 29-12-07 15:38

hov-undskyld der smuttede lige for meget med der:
www123hjemmeside.dk

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 15:42
Kommentar
Fra : pudelmops

Dato : 29-12-07 15:50

hej-
godt der erhjælp og få på sådan en dag hvor det hele bare driller-Griner
Takker Manse9933
mvh.pudelmops

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-12-07 15:59

Kommentar
Fra : sabasaba

Dato : 17-01-08 08:06

Indsæt din tekst her

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 24-02-08 10:05

jeg ville anbefale dreamweaver cs3 da det er nemt at bruge og der er en Prøvetid på 30 dage