/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
bedstemors lagkage i omløb
Fra : zonker
Vist : 585 gange
300 point
Dato : 12-02-03 21:10

Hvor går grænsen, for hvad man accepterer på kandu.dk ?

Er det ok, at folk smider links til "hent mine programmer her" ?

Eller er bedstemors lagkabe bare ikke til at spíse ?

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 12-02-03 21:20

Grænsen BURDE gå ved samme punkt som loven foreskriver... Især synes jeg det var synd for dig, at en af brugerne i det famøse spørgsmål her i dag skulle bagtale som han gjorde -- derfor også mit forsvar...

Nogle af referencerne er DIREKTE i strid med lovgivningen ved den form de benyttes -- og det BURDE kandu.dk slå HÅRDT ned på... Men, ak, det er jo som med så mange andre ting -- det er vigtigere at hente nye banner-reklamer end at sikre justits.... Resultatet: mange af os overvejer at søge videre og væk!!!
Til tider føles det som om jo mere man hjælper, jo mere skal man skældes ud...

Hvis folk ikke kan lide lagkagen, så kan man jo lade være med at spise den...

Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-02-03 21:25

Tak for den objektive kommentar.

Du kan jo som et hint lede videre i min profil

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 12-02-03 21:51

Hej Zonker

Jamen, det var da interessant. Havde faktisk sendt mail til kandu.dk i anden forbindelse, der FORBLEV ubesvaret -- så der er visse grupper af spørgsmål det ikke kan betale sig at stille privat -- man er tvunget til at udstille svaghederne før der bliver kigget på dem.

Tragisk i en tid hvor mange lærer af "Den lærende organisation"...

Fortsat god vind i sejlene.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-02-03 17:58

ja det må du nok sige og mange tak.

Men sådan er det desværre med nogle CMS sites

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-02-03 17:59

OG nu gik den lige ned 1 minuts tid .....man er da også uheldig.