/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Godt digital kamera til omkring 5000-600~
Fra : tobias_jacobsen
Vist : 544 gange
100 point
Dato : 12-02-03 20:52

Behøver jeg sige mere.
Hvis der er nogle derude som har gode erfaringer med et godt DV-kamera, vil jeg godt høre fra jer.

Det er ikke noget krav at det kan en masse smarte ting, da jeg redigerer og behandler mine film i henholdsvis Adobe Premiere og Adobe After Effects. Mit eneste krav er faktisk at det kan filme i en god billedkvalitet.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : king_C

Dato : 12-02-03 21:27

jeg har også et digitalkamara det hedder Power Shot A100 er rigtigt fedt

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-02-03 21:35

korrekt, men hvis du kigger på prisen og hvad du får mere for pengene, synes jeg det er forholdvis dyrt.

Minimumspris ca. 7.300 kroner og det er jo lidt over det der vil gives.

Kommentar
Fra : tobias_jacobsen

Dato : 12-02-03 21:48

Jeg tror ikke jeg fik formuleret mig ordentligt. Jeg mente digital videokamera...

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 12-02-03 23:03

zonker>
Kunne du ikke definere hvem DU... evt. kommenterer? Hvad/hvem har skrevet om noget der er forholdsvis for dyrt, med min 7.300 jeg kan sg'u ikke se/finde nogle?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-02-03 23:25

Tja 7.300 er da undenfor 5.000-6.000 kroner ikke ?

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 100 point
Dato : 19-06-03 18:00

Hejsa.

Prøv at shoppe ind forbi www.shopman.dk. Der finder du et stort bredt udvalg af digitale videokameraer, Jeg personligt foretrækker helt klart sony kameraer. Jeg skal selv ud og købe et nu. Jeg regner med at det bliver en Sony DCR-TRV33E. Det er et kamera fra deres nyeste serie og har alt det et kamera behøver i dag (+ en masse unødvendigt som professionelle bruger). Men det kamera koster dog nærmere 7000-8000 kr. her mener jeg dog at pengene er godt givet ud fordi man ved at det er godt kvalitet.
Du finder sikkert sagtens et godt kamera til de penge du ønsker, dog kan man ikke være sikker på kvaliteten af det, tjek bare shopman.dk der har du alle priser.

Have fun..!

Godkendelse af svar
Fra : tobias_jacobsen

Dato : 21-06-03 00:36

Tak for svaret mikael_hanna.