/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gratis download af film?
Fra : Spyfus
Vist : 730 gange
300 point
Dato : 13-12-07 05:51

Jeg har idag netop set at siden www.watchtvsitcoms.com er blevet "nedlagt".
Nu er mit spørgsmål, om der findes lignende sider, hvorfra man kan downloade film?
Og i så fald, hvad egner sig bedst som download manager. Jeg har hørt diverse sikkerhedseksperter, at de fraråder brugen af DownloadAccelerator, så jeg bruger RealPlayer. Problemmet med RealPlayer er dog, at den stopper ved disconnections og derefter er det umuligt at bruge resume funktionen. Den skriver altid "Unable to download".

PS: Hvis I har forslag tin en "god" downloader, så skal den være gratis, da jeg pt befinder mig i thailand og det er umuligt at overføre penge til udenlandske sider derfra p.gr.a. deres lovgivning.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 13-12-07 06:03

Prøve den programme
www.limewire.com

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 13-12-07 07:38

Jeg bliver da bare viderestillet til: http://www.watchtvsitcoms.com/index.html

Free Download Manager
download manager
Our Rating: (Excellent)

http://www.snapfiles.com/get/freedownloadmanager.html

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 13-12-07 08:49
Kommentar
Fra : mikkelandreasse

Dato : 13-12-07 15:08

eller du kan prøve med frostwire, det skulle efter sigende være godt, husk du også må dele lidt for at kunne downloade!

mvh Mikkel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-07 15:11

Citat
husk du også må dele lidt for at kunne downloade!

Ja - bøden for ulovligheder er i fælles om...

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 18-12-07 07:58

Ok. Jeg vil lukke mit spørgsmål nu.
Limewire and frostwire tiltaler mig umiddelbart ikke, da jeg så vidt jeg kan se skal tillade andre at få forbindelse med min computer.
WinXPeter's forslag ser spændende ud, men jeg har endnu ikke haft tid til at se nærmere på det.

Jeg har valgt at give refi point, fordi han som regel kommer med ganske udmærkede forslag eller tips. Selv om jeg må indrømme, at filmene ikke lige falder i min smag.

Godkendelse af svar
Fra : Spyfus

Dato : 18-12-07 08:00

Tak for svaret refi. Ville gerne have tildelt WinXPeter lidt points også, men så vidt jeg kan se, er det umuligt at dele points for svar.

Kommentar
Fra : mikkelandreasse

Dato : 18-12-07 11:04

Hmm, hvis du vil hente film fra nettet og ikke vil dele, da må du nok købe! Hvis ingen deler noget er der jo ikke noget at hente! hvis du forstår, det handler om at give og tage, som ellers i livet...