/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Arrrggg, Limewire virker ikke
Fra : rosekamp
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 12-12-07 19:37

Jeg har købt ny pc og ville installere Limewire på, men nu virker det ikke, jeg har prøvet at bruge deres forklaringer på deres hjemmeside, men jeg kan stadig ikke få det til at virke. Nogen der har forstand på det program?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-12-07 20:07

Ny PC... så er det vel med Vista
Se: http://www.google.dk/search?hl=da&q=Limewire+for+Vista&meta=

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-12-07 20:08
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-12-07 20:41

Hvorfor ødelægge en ny PC med snavs som følger med Limewire ??

Har man råd til ny PC har man FNG også råd til at KØBE programmer og musik

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 12-12-07 20:45

Nej jeg beholdt min xp pro fra den gamle pc.

LuffeA - hold op du er hurtig til at dømme andre, nu KAN man jo godt downloade andet end ulovligt materiale på LIMEWIRE og jeg har endnu ikke fået noget snavs ind den vej. Og BTW jeg er ikke en GUY

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-12-07 20:49

Luffe... nu er det jo ikke kun "det" LimeWire benyttes til - er det personlige erfaringer?
Har man sikret sig, så sker der intet - www.spywarefri.dk det er "kun" hvis man fjoger rundt, og klikker på noget, man ikke aner en dyt om
Fint nok med at "brokke", men lad være med at skære alle over en kam, bare fordi du ser ordet "LimeWire"... måske du har det lige så med ordet "Muslim" ?
Selv og ...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-12-07 20:50

Rosenkamp... så er det sikkert din Firewall, men prøv at afinstallere og så geninstallere

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-12-07 20:56

Har samme problem på min datter pc. Hun kører dog Vista Ultimativ.
Der har virket og nu pludselig vil den ikke indlæse mere end 19% af programmet så låser det. Har ligeledes prøvet alt, lige fra at slette det og installerer, oprydning i regedit. Om jeg forstår det næh.

Men pyt hun henter bare fra serveren og henter det så fra netværket.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 12-12-07 20:56

Har prøvet og har også prøvet at skrive undtagelse for poten som limewire bruger men det virker stadig ikke.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-12-07 21:00

Er forøvrig enig i at LImewire godt kan bruges lovligt, men hvis man vil snyde er der jo rig mulighed for det. Men korrekt man behøver jo ikke dømme over en kam.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-12-07 21:02

Så må jeg melde pas! Her er der ingen problemer (har også XP Pro - DK), men prøv at gennemse om der skulle være noget her:
- http://www.google.dk/search?hl=da&q=Limewire+p%C3%A5+XP&meta=cr%3DcountryDK
- http://www.google.dk/search?hl=da&q=Limewire+on+XP&btnG=S%C3%B8g&meta=
- http://www.google.dk/search?hl=da&q=Troubleshooting+Limewire+on+XP&meta=
den sidste er nok den med flest info på problemer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-12-07 21:04

Fijala... ja der er intet som trives bedre (og er lettere) end at fordømme på forhånd, men det skyldes i de fleste tilfælde manglende indsigt/kendskab og "gun-ho" principper

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-12-07 21:05

akkurat CLAN

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-12-07 21:08

Undskyld rosekamp... det her løser jo ikke dit problem
men... nu skal jeg da ikke gøre mig mere hellig, end at jeg også kan få et "surt opstød" ind imm., og bliver nød til at tage en Samarin

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 12-12-07 21:09

Nå, jeg annullerer altså spørgsmålet for jeg prøvede at downloade Frostwire i stedet og det virker fint jeg får endda "turbo-charged connection" haha...

Tak for budene alligevel og glædelig jul

P.s. jeg brugte forøvrigt tit Limewire til at downloade walkthrus til spil, da jeg synes det er noget nemmere end at lede på nettet - det var bare en lille serviceoplysning til de tvivlende

Annuller spørgsmålet
Fra : rosekamp

Dato : 12-12-07 21:10

Jeg har fundt en anden løsning og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-12-07 21:10

OK! og lige over til dig herfra og