/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
børnepude til sikkerhedssele
Fra : emesen
Vist : 1110 gange
100 point
Dato : 12-02-03 19:06

Jeg har en Rømer autostol af ældre model, med en løs pude hvor selen går ind i gennem. Jeg ved ikke hvor man kan købe sådan en. brugt eller ny. Er der nogen der kender en adresse.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 110 point
Dato : 12-02-03 19:32

Her hos gul og gratis er der nogle stykker

http://www.gulgratis.dk/soeg.pl?soeg=R%F8mer&kategori=1&x=16&y=6

hygge

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-03 19:48

Melander det var flot fundet, men den var der ikke - altså ikke lige den model, jeg søger.
Emesen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-02-03 19:50

når ja, men du skrev bare rømer, hvad model er det så, ved du det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-03 20:40

Det var ingen af dem du viste. og jeg ved ikke precis hvad den hedder, men den er ca 15 år gammel, er en slags stol med en løs pude som ligger hen over stolens armlæn og i gennem går så hofteselen. Ved opbremsning er der så en større overflade til at tage i mod.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-03 20:42

Jeg lukker for i dag - så derfor svarer jeg ikke.
Emesen.

Kommentar
Fra : asco

Dato : 18-02-03 08:44

prøv ect. www.qxl.dk eller ww.dba.dk (denblå avis) eller køb forskellige aviser og kig i dem!

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 22-02-03 14:01

Tak for svaret Melander. Jeg har set modellen i en indstruktionsbog til xantia, så nu vil jeg ringe til dem.
Emesen.