/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Google toolbar
Fra : clou
Vist : 845 gange
100 point
Dato : 11-12-07 23:03

Hej med Jer

Jeg har et problem, jeg har fået installeret Google Toolbar på engelsk og kan ikke få lov til at slette det igen, uanset hvad jeg gør, så få jeg at vide, at jeg ikke har tilladelse til at slette det - det er kun mig der bruger computeren og jeg står også som adminstrator på den.

Hvad gør jeg? jeg VILaf med den

Clou

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 11-12-07 23:06

Kører du Vista ?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-12-07 23:10

Nej - jeg kører Windows XP Pro

Clou

ps: jeg ved godt jeg kan deaktivere den, men jeg vil have den HELT VÆK

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-07 23:13

Ka' du ikke systemgendanne??

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-12-07 23:19

Nej - jeg har lige formatteret harddisken i dag, og dum som jeg var installerede jeg toolbaren ved en fejl - trykkede det forkerte sted da jeg installerede java

Clou

ps: jeg får denne nedenstående meddelelse når jeg prøver at afinstallere:

"Google Toolbar Uninstall Failed
Unable to install the Google Toolbar.
You most likely don't have permission to add or remove software on this computer.!

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 11-12-07 23:28

Det lyder som om der er restriktioner på din maskine. Prøv at hente Dial-A-Fix http://wiki.djlizard.net/Dial-a-fix#Mirrors.2Fdownload_locations.2C_and_articles

Følg denne billedvejledning, til at fjerne restriktioner http://sptlarsenserious.googlepages.com/DAFBilleder.zip
Se bort fra billede 4. Det er ikke relevant for dig.

Genstart maskinen bagefter, og se om du kan fjerne den nu.

Annuller spørgsmålet
Fra : clou

Dato : 11-12-07 23:32

Jeg har fundet løsningen ved at gå i Søg - slette filerne derfra - hvor dum har jeg dog lov at være - det skulle jeg jo have prøvet inden jeg skrev - sorry

Clou