/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmeside dusør gives
Fra : TPJensen
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 11-12-07 16:44

Jeg vil gerne have en ny hjemmesider den SKAL være lige som denne her side www.sjove-film.dk

jeg giver 1000 Danske kroner til den som finder eller laver den til mig med copyright til mig.

Jeg kan selv ligge den ind på serveren men jeg kan ikke selv lave den. den skal være som sjove-film.dk lavet i php og cms.

siden indeholder film,spil og billeder.

Kommentar
Fra : Saba4ever

Dato : 11-12-07 16:51

Du kan evt. brug Webbyen.dk

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 11-12-07 17:18

Den var elles god men det er desværre ikke sådan en side. men ellers tak Saba4ever

Kommentar
Fra : Saba4ever

Dato : 11-12-07 17:35

Okay..ev ev ev ev ev..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-07 17:52

Mon ikke du lige skulle forhøre dig HVAD den slags koster.....

Det er vist nemmere at samle flasker....

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 11-12-07 17:57

refi Det var ikke det der var mit spørgsmål så har du andre svar så tak og farvel

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-12-07 18:23

1.000 kr det får du overskriften for.

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 11-12-07 18:34

Teil..... ja det er flot jeg fik den her gratis............. www.gepetto.dk

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 11-12-07 18:36

ikke flere dum svar tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvis i ikke vil for de 1000 kr. så lad dog være med at skrive

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-12-07 18:41

Find du et andet sted, slavearbejdere ser du ikke på kadu.
Og her skriver vi hvad der passer os, klods hans.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-12-07 18:42

Citat
Ubesvarede 3
- Besvarede 8
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 14

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 11-12-07 19:07

Teil........ nej men der kunne være hjælp at hente men hvis du ikke kan lige denne tråd så lad være med at skrive her din spade......

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 11-12-07 19:27

TPJensen, hvad med at skrive i normalt pænt sprog!

Citat
Det var ikke det der var mit spørgsmål så har du andre svar så tak og farvel

nej men der kunne være hjælp at hente men hvis du ikke kan lige denne tråd så lad være med at skrive her din spade......

På din egen hjemmeside kan du bruge det sprogbrug, du har lyst til - men venligst ikke på Kandu.

Citat
Som i sikkert har set har vi ikke lavet noget på siden i lang tid Dette skyldes vores webhotel har hvad vi mener ikke styr på en SKID det drejer sig om.........LÆS MERE.......

Og hvsi du er så glad for indholdet på din eksisterende side
Citat
ja det er flot jeg fik den her gratis............. www.gepetto.dk

så hvorfor ikke beholde den?
Du kan jo bare flytte den til en nye WEB-udbyder.

Annuller spørgsmålet
Fra : TPJensen

Dato : 11-12-07 19:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål