/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
pc koblet trådløs på tv
Fra : risvej07
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 11-12-07 12:17

jeg har en bærebar dell og et sony 40d3500. kan jeg forbinde dem trådløst så jeg kan se dvd på tv og optage tv på min pc.der er usb stik i mit tv. mine pc´er er i forvejen forbundet af et trådløst net (netgear)

vh
poul

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 11-12-07 12:31
Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 11-12-07 12:42

det burte man mende at du kan men spørg hos din instalatør

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-12-07 21:03

Jeg har ikke selv prøvet det!
Men der findes nogle såkaldte multimedia centre som kan samle atte trådene. De koster en del penge, men er man brandt varm på denne tanke, så gå i butikkerne og søg oplysninger, og evt se det i funktion.
Jeg ved godt at sådanne demo'er er som service, en by i rusland, men mon ikke de findes alligevel.?

Godkendelse af svar
Fra : risvej07

Dato : 26-12-07 19:09

Tak for svaret Stouenberg.