/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Animation i PoverPoint
Fra : jomfruane
Vist : 465 gange
400 point
Dato : 11-12-07 08:40

Jeg laver en flytteplan og selvom jeg er nybegynder i animationen, så er det gået ret godt - nu kommer udfordringen, at et par brikker skal flyttes to gange - skal jeg så skifte dias? (det er besværligt da jeg har ca 20 brikker at genplacere).

Spm to, et lille lyn skal blinke flere gange før det forsvinder - jeg kan kun få et blink frem - nogen der har svaret?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 11-12-07 11:48

Hvis du havde placeret spørgsmålet under MS-Office, ville der nok være større chance for et svar.

Kommentar
Fra : karus

Dato : 11-12-07 18:01

Og hvis du samtidig FJERNEDE alle dine blacklistninger.....

Så kunne det være der var nogen der vidste det

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 11-12-07 18:04

Jeg fjerner også spam fra min mail, sådan er jeg...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-12-07 18:09

I stedet for at øge points...

Hvorfor så ikke flytte spørgsmålet hen hvor det hører hjemme?
Som nævnt ovenfor: Power Point er et Windows Office program...

Og du er jo en erfaren kandu bruger,
hvordan skal vi så forklare nye brugere, hvad dette forum er beregnet til??

Jeg overvejede at skrive dette i morges, heldigvis kom IBM760 mig i forkøbet...
Ønsker ikke at være Kandu betjent,
men ser gerne at dette forum forbeholdes problemer med at anvende kandu...

For overskuelighedens skyld, og undskyld hvis jeg overeagerer, Svend

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 11-12-07 18:15

Vis mig funktionen "flyt kategori"...
Jeg anede ikke det hed MS - ledte længe efter kategori i morges

Hvor ubegavet behøver dether være?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-12-07 19:19

Jeg forstår godt at du ikke kunne finde et passende sted til dit spørgsmål...

Dele af strukturen i kandu er forældet, og højre siden "Udvikling" er højest EDB/IT Udvikling.
En dag vil kandu nok rekonstruere, og du vil finde underafsnittet Power Point under MS Office...
Men inden du opgraderede havde du vel set IBM760' s kloge råd?

Jeg tror heller ikke man kan flytte spørgsmål,
(kan man, ans? der ofte har hjulpet mig, eller andre erfarne kandu brugere??).

Men man kan jo annulere og genfremsætte...

>Hvor ubegavet...

Nej lad ikke det her blive en ny Jørgen Poulsen sag,
du kunne ikke finde det rigtige sted at spørge og brugte kandu kandu,
et par af os reagerede, og du ved nu hvorfor...

Håber du får svar på dit spørgsmål, her eller, nu ved du jo hvor Power Point eksperterne holder til...
Hilsen igen Svend

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 12-12-07 11:17

Nok snak.

Fremgangsmåden til at få dit lyn til at blinke kan du finde her:

http://en.allexperts.com/q/Microsoft-PowerPoint-1035/blinking-animation.htm

For at flytte et objekt inde i et slide vælge du blot "custom animation" og derpå "motion path" hvorefter du kan vælge retning mm for hvor objektet skal være efter klikket.

Det skulle være ligetil!

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 12-12-07 11:19

Hep kalle

ligetil er det ikke,da den skal bevæge sig to gange. først til en midlertidig placering, herefter flytter en del andre og så flytter den igen.

tak for link

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 12-12-07 11:32

Så tilføjer du bare endnu en animation. Husk du kan markere flere elementer ved at holde ctrl nede (men det er du nok klar over).

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 12-12-07 11:36

Du kan så at sige trække bevægelsen. den vises med grøn startpil og rød slutpil.

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 12-12-07 12:05

Alternativt kan du lave en animation der siger at de pågældende objekter skal forsvinde og kopiere dem der hvor de skal være i stedet og så lad dem indtræde på det samme klik som du sletter den foregående placering med. Det kan dog godt give et lidt rodet slide at arbejde med.

Annuller spørgsmålet
Fra : jomfruane

Dato : 21-12-07 08:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål