/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
computer fryser
Fra : 234
Vist : 501 gange
50 point
Dato : 10-12-07 21:09

Hej!
Jeg har en bærbar computer som fryser fast så snart man navigere rundt i den + at man skal genstarte den hver gang!

Hvad er mit problem?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 10-12-07 21:29

Det er nok umuligt at finde ud af. Prøv at fjerne de sidste programmer du har installeret.

Kommentar
Fra : sym

Dato : 10-12-07 21:29

har du meget til at ligge på den for ellers tror jeg nok at jeg ville starte forfra.
Fordi det kan være rigtig meget lige fra et af dine programmer til at være en virus eller selve styresystemet.
Hvis du tror det er et af dine programmer f.eks hvis du har trådløs netadgang så prøv at afinstallere dem en efter en og se om det hjælper

Kommentar
Fra : 234

Dato : 10-12-07 21:33

Jeg kigger på det og vender tilbage!

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 60 point
Dato : 10-12-07 21:38

Hvis det ikke hjælper, så prøv at rette evt fejl i filsystemet:

Gå i Start klik på Kør - I det lille vindue skriver du chkdsk /f /r (husk mellemrum). Du får at vide, at drevet er låst. Tryk så j (ja) eller y (yes) og tryk på <enter> knappen og genstart maskinen. Nu kører chkdsk (blå skærm) inden Windows starter, og den tager noget tid.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 10-12-07 22:08

Min kones bærbar havde samme problem , det var køleren
der var fuld af støv ,jeg tog en støvsuger satte den på laveste
hastighed og det hjalp på hendes.

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 22-01-08 21:27

Tak for svaret stl_s.