/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
animationer i posten
Fra : jensviggo
Vist : 508 gange
50 point
Dato : 10-12-07 17:56

jeg vil gerne have, at der afspildes en melodi når der åbnes en e-mail jeg har sendt, det samme med et billed (f.eks et dannebrog der flagrer) så vidt jeg husker er det noget med kilderedigering, men det har jeg glemt alt om
kan I hjælpe mig???????????????

jensviggo

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-12-07 17:59

- jeg vil gerne hjælpe dig: GLEM DET...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 18:01

Ditto her....

Alle tror de modtager spam eller virus og sletter det - så INGEN ser det alligevel

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-12-07 18:08

Det der med lydstumper og animationer er noget fanden har skabt, hvis du vil holde dig gode venner med dem du kender så lader du være

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-12-07 18:08

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 18
- Annullerede 45
- Slettede 1
Ialt 66

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-12-07 18:25

Ikke en statestik der er værd at vise frem!

Accepteret svar
Fra : Otnob

Modtaget 35 point
Dato : 10-12-07 18:39

Det er da op til dig om du vil sende en lydfil med som afspilles samtidig med mailen.

Når du har skrevet mailen, klikker du på "Formater" og fra den menu som kommer frem vælger du "Baggrund" I dennes undermenu vælger du "Lyd"
I den popup som kommer frem finder du så under "gennemse" den lydfil du vil underholde eller genere modtageren med.
Husk at en "Medi fil" er at foretrække da den fylder væsentlig mindre end end en "Wav fil".
God fornøjelse
Lydfiler kan du finde i Google.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-07 21:00

Citat
Det er da op til dig om du vil sende en lydfil med som afspilles samtidig med mailen

ja men det er ikke sikkert modtageren har sat sin mail op til at modtage

hvilken mailkonti snakkes der for i øvrigt om her ?

ps.. kilderedigeringen hvordan er du kommet på det ? Jeg bruger det til scripts af og til og kun til udvalgte - det er vel ikke det du mener ?

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 11-12-07 15:28

Tak for svaret Otnob.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 11-12-07 17:57

Det manglede bare