/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
SMØGER Rullemåtte?
Fra : paddy1026
Vist : 1060 gange
150 point
Dato : 10-12-07 17:34

Indsæt din tekst herHvor i alverden kan man købe en ganske almindelig "RULLEMÅTTE" til f.eks Rizla cigarretpapir. Papir kan man næsten købe overalt, men en måtte til formålet har jeg ikke
kunnet få svar på hvor den kan købes?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 160 point
Dato : 10-12-07 17:37
Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 10-12-07 18:08

En hvilken som helst gammeldags tobakskiosk har dem vel.

Ellers gå i en gardinforretning. For 40 år siden var de meget populære i størrelse 1½ * 2 m til at hænge foran vinduer.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-12-07 18:08

I enhver velassorteret vin & tobaksforretning

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-12-07 18:10

Citat
Ellers gå i en gardinforretning. For 40 år siden var de meget populære i størrelse 1½ * 2 m til at hænge foran vinduer

Den var go' henrikkrebs
Gu' ve' om en rispapirslampe også kan bruges

Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 10-12-07 20:11

ja der kun en tobakforringerne du kan købe dem nu eller små koisker prøv der eller desverse hjemmesider tror jeg

Godkendelse af svar
Fra : paddy1026

Dato : 10-12-07 20:55

Tak for svaret Stouenberg,den var næsten for let. Ok, den går til dig! Kan du så ha en god JUL!!!!