/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
krymmel i gavekurve
Fra : acilia
Vist : 3102 gange
30 point
Dato : 10-12-07 17:32

Øhmm hvad hedder det der krymmel som ligger i bunden af gavekurve med vin f.eks.?? Og hvor kan man købe en sæk af det??
Jeg har googlet men får kun alt muligt andet slik-krymmel
Jeg kan kun gi 30 point for det er alt hvad jeg ejer og har..(Jeg må stille for mange dumme spørgsmål )
Kh
Acilia

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-12-07 17:44

Det er nok fordi det ikke hedder "krymmel".

Har du prøvet med flamingo fyld? : http://www.scapackaging.dk/Default.asp?ID=243&M=News&PID=1191&NewsID=3376

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 10-12-07 17:48

det er vel nærmest spåner??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-12-07 17:54

Der bruges/kan bruges flere forskellige slags, også træspåner.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 10-12-07 18:50

Makuleret papir kan evt også bruges...

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 10-12-07 18:58

det kan også være en form for halm, jeg fik en kurv af arbejdet og det lignede halm det lå i

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-12-07 19:42

Køb en pose "hamsterhø"

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 10-12-07 20:12

Ja vi er jo inde på det rigtige her - men hvor i hulen køber man en stor sæk af sådan noget hamsterhø eller halm el. makuleret papir henne? Jeg skal bruge en hel del. Til 16 meget store gavekurve for at være helt præcis.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 30 point
Dato : 10-12-07 21:07

Her kan du nok finde det du søger http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=12&ct=41

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 10-12-07 21:12

Hurra - Tak HelleBirgitte..
Lige det jeg ledte efter.

Glædelig jul
Acilia

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 10-12-07 21:12

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-12-07 21:12

Dyrehandler og supermarkeder har høet.

Gammeldags træuld som er mere fast og stabilt kan også bruges.
Skriv træuld i Google for at finde nærmeste sted.

Makuleret papir....tjaeh, hvis Du kender nogen der har en makulator, men brug så pænt hvidt printerpapir og ikke ugeblade eller aviser.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-12-07 21:17

Fint link fra HelleBirgitte.

Jeg kender alle tre typer: Den første er 10 mm meget lette kugler af genbrugspapir, men den grå farve er lidt kedelig til gavekurve.
Den næste er flamingoskum.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-12-07 06:39

tak for point