/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Medicin udskrivning
Fra : fuck123456789
Vist : 823 gange
100 point
Dato : 10-12-07 01:19

HVORDAN kan et Apotek tage FEJL af udlevering af Medicin'

Mandag, fik jeg udkrevet en recept, før jeg skulle til Lægen
Da jeg kome til LÆgen__skal du have mere = NEJ TAK
HAN havde LIGE godkendt det, for 3 timer siden
og sendt det //// videre.

Dagen efter kørte jeg på Apotket for at hente mine ''midler''
men fik at vide, at der KUN var en ''pakke'' til mig__OK

I dag var jeg så i det lokale håndkøb, for at hente noget, jeg havde BESTILT
over nettet, fra samme Apotek/ samme dag.
OG FÅR UDLEVERET HELE SKIDTET + DET JEG HAVDE HENTET
i Mandags__________________

Hvordan FAN____ kan det lade sig gøre__ ÆRLIGT TALT

Jeg har raporteret det. ________MEN.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-12-07 01:32

Aner ikke hvad der er sket men jeg læste i medierne at landets apoteker skulle bruge denne weekend til et eller andet opdatering, så derfor blev folk rådet til at, om muligt, hente receptmedicin før weekenden.

Måske er det et eller andet i dén forbindelse, du er røget ind i

Det er lidt svært at læse/gennemskue/forstå dit spørgsmål, så måske er det helt ved siden af, det jeg svarer

natnat herfra
venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : fuck123456789

Dato : 10-12-07 02:00

Betiller medicin PR NETTET/ kl 07,00
lægen godkender da han møder
samme dag skal jeg til læge // sakl DU HAVE MERE________NEJ TAK HAR LIGE ???

dagen efter henter jeg det jeg har 'bestilt''
der var KUN en slags medicin, OK FOR MIG.

men samme dag/ nat/ seekend, som skulle jeg skal til
lægen, betiller jeg noget HÅNDKØBS/ samme vej/ NETTET

Og først i går = Søndag hentede jeg så ''den pakke''
jeg havde bestilt. +++++så meget andet.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-12-07 07:28

Lægen , kan have gjort forkert.

Apoteket og dets nye system kan have gjort forkert.

Eller du kan selv have bestilt flere gange , ved dine nethenvendelser. Du er jo ikke for god til at udtrykke dig klart.

Hvis apoteket har fjumret i det, så tænk på udtrykket om sten og glashus.

Accepteret svar
Fra : Axelise

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-07 09:33

Der sker fejl engang imellem. Kender en dame, der pludselig fik skrevet Ketoganer ud af sin læge....ved en fejl! Hun havde slet ikke bestilt noget medicin, men fik at vide på apoteket, at der lå noget uafhentet medicin til hende, da hun kom for at hente noget andet.

Jeg synes også at du er lidt svær at forstå, du taler om at der kun var én slags medicin til dig fra lægen, men siger ikke noget om, at han skulle have ordineret flere slags medicin??
Og den "pakke" du har bestlt over nettet...det forstår jeg heller ikke meget af.
Men det lyder da som om du tilsidst har fået, hvad du skulle have?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 10:11

Alle kan lave fejl - det burde IKKE ske, men det sker.....

Det var da værre hvis du havde fået noget forkert.....

PS.... Sjove "nicks" du efterhånden finder på "Disken"

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-12-07 00:10

Hmm, jeg vidste slet ikke at man kan bestille receptmedicin over nettet? Det er da ikke alle læger der er tilsluttet dette, er det?

Jeg har ikke forbindelse til alm. praktiserende læge, efter at jeg er blevet tilknyttet et Smerte Center, så derfor kan jeg ikke længere følge med. Har (heldigvis ) ikke haf brug for læge til noget, udover smertebehandlingen - men det kan jo komme.

Men, for mig, ser det ud til at du har bestilt receptpligtig medicin hos din læge og at du så har fået det udleveret to gange? - Sidste gang fik du det udleveret samtidig med noget håndkøbsmedicin du havde bestilt over Nettet - ergo har du fået receptmedicinen dobbelt? Hvis dette er rigtigt forstået, så er det da en ret alvorlig fejl som du afgjort bør konfrontere din læge med - og selvfølgelig apoteket.

Mvh. Dorthe
- som tilslutter mig refi's kommentar om dine 'nicks'

Kommentar
Fra : fuck123456789

Dato : 14-12-07 05:00

Citat
Du er jo ikke for god til at udtrykke dig klart.

KETOGANER HAR JEG MASSER AF, MEN DE HJÆLPER jo IKKE """"
FORETRÆKKER osse SELV WN FLASKE
mEN DET GØR SGU _ IKKE APOTEKET`S fejl STØRRE

NICK´S__________lol

MEN DENNE GANG FIK JEG SGU DA EN kanyle
OG ORDNET EN/ TO TÆNDER

MEN FUvk OM MAN BLIBER ET BEDRE MENNESKE AF DET
MEN nu KAN JEG DA SPISE / OM KAP MED møj/ DYRET.

hA dEt __

Godkendelse af svar
Fra : fuck123456789

Dato : 14-12-07 05:02

Tak for svaret Axelise.

eNDER DIG IKKE_ MEN TAK.
ET ELLER ANDET ER gået GALT